جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

همجواری با گورستان یا گورخوابی؟!
17 مهر 1397 - 11:08
شناسه : 9584
2
فرماندار سرپل ذهاب گورخوابی در این شهرستان را تکذیب کرد طلوع‌‌کرمانشاه :

فرماندار سرپل ذهاب خبر انتشار یافته در برخی از شبکه های اجتماعی و سایت های خبری مبنی بر وجود زندگی گورنشینی یا گورخوابی در بین زلزله زدگان این شهرستان را تکذیب کرد.

محبت جمالی نیا افزود: هم اکنون زلزله زدگان سرپل ذهابی از شرایط اسکان موقت و زندگی در کانکس های استاندارد در سطح شهر برخوردارند و در بوستان ها ، میادین و کمپ های مجهز به آب ، برق و سرویس های بهداشتی استقرار دارند.
وی اضافه کرد که در جوار مزارستان احمد ابن اسحاق نیز حدود ۱۰۰ عدد کانکس مربوط به زلزله زدگان همانند دیگر نقاط شهر وجود دارد و این ربطی به مزارستان ندارد.به گفته فرماندار سرپل ذهاب ، وجود زندگی گورنشینی در این شهرستان به هیچ عنوان صحت ندارد چون هیچ قبر بازی در سطح شهر نیست و آرامستان نیز جایی برای اسکان زلزله زدگان ندارد.

پ
پ

جمالی نیا افزود: انتشار این مطالب غیرواقعی در واقع در راستای تضعیف خدمات ارائه شده از سوی دولت به زلزله زدگان بوده و این به دور از انصاف است.
وی گفت: تا بازگشت مردم به منازلشان و اتمام بازسازی ، اسکان موقت آنها در کانکس های استاندارد ادامه دارد و به زلزله زدگان تا عادی شدن شرایط زندگی خدمات متنوعی ارائه می شود.
زمین لرزه ۷٫۳ ریشتری ۲۱ آبان در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله، ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.
این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دید.
سرپل ذهاب با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.