شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20797 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌های کرمانشاه هستیم کرمانشاه از فردا بارانی می‌شود سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند

توقیف ابزار کار، تجهیزات، ماشین‌آلات و خط تولید صنعتگران ممنوع است
18 مهر 1397 - 9:27
شناسه : 9612
2
رئیس کل دادگستری استان خبر داد:تشکیل مجتمع قضایی ویژه فعالیت های اقتصادی در کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

محمدرضا عدالتخواه در نشست بررسی مشکلات صنعتگران کرمانشاه با اشاره به پیگیری برای راه‌اندازی مجتمع قضایی ویژه فعالیت‌های اقتصادی، اظهار کرد: این مجتمع قضایی تمام بخش‌های مختلف حقوقی، کیفری، تجدیدنظر و… را خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در این مجتمع قضایی باید مرکز داوری هم دیده شود، افزود: باید تا جایی‌که امکان دارد فعالیت‌های اقتصادی را قضایی نکنیم و حل آنها را به شیوه داوری پیش ببریم. صنعتگران نیز باید حتما بند داوری را در قراردادهایی که منعقد می‌کنند، بگنجانند.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه راه‌اندازی این مجتمع قضایی را زمینه‌ساز صرفه‌جویی در زمان صنعتگران و همچنین تکریم آنها دانست و تاکید کرد: در کرمانشاه ۲۰۰ شعبه دادگاه و ۲۷۰ قاضی داریم که نمی‌توانیم بر همه این بخش‌ها نظارت داشته باشیم که کار صنعتگران را به نحو شایسته راه بیندازند.

پ
پ
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از پیگیری برای راه‌اندازی مجتمع قضایی ویژه فعالیت‌های اقتصادی در کرمانشاه خبر داد.
عدالتخواه حمایت از صنعتگران در شرایط کنونی را ضروری دانست و یادآوری کرد: بحث اخلالگران اقتصادی جدا است، اما صنعتگران نباید از طریق دستگاه‌ قضایی ممنوع‌الخروج شوند.
وی معتقد است، باید تا حد امکان از مجازات‌های جایگزین حبس برای صنعتگران استفاده شود.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه توقیف ابزار کار، تجهیزات، ماشین‌آلات و خط تولید صنعتگران را نیز ممنوع دانست و افزود: این کار نباید توسط هیچ دستگاهی انجام شود.
 جهانبخش شکری رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه نیز با اشاره به افزایش نرخ ارز، گفت: این شرایط باعث شده صنعتگران به پول سه برابری برای سرمایه در گردش خود و ادامه فعالیت نیاز داشته باشند.
وی از مشکلاتی که طرح پیمان‌سپاری ارزی برای صادرکنندگان ایجاد کرده هم یاد کرد و افزود: با اجرای این طرح صادرات بسیاری از محصولات از ۱۰۰ درصد به ۱۰ درصد کاهش یافته و با ادامه این روند بسیاری از واحدهای صادراتی استان تعطیل خواهند شد.
شکری از تاثیر اعتصاب کامیون‌داران بر حمل و نقل مواد اولیه و محصولات واحدهای تولیدی هم یاد و اظهار کرد: با مجموع این مشکلات، نرخ بهره ۲۰ درصدی بانک‌ها، مشکلات بیمه و مالیات و … شرایط تولیدکنندگان بسیار سخت است و ۱۳۰ واحد صنعتی کرمانشاه با خطر جدی مواجهند.
محمدرضا کارگر رئیس انجمن تولید شن، ماسه و آسفالت کرمانشاه نیز با بیان اینکه قیمت شن و ماسه از سال ۹۲ تاکنون تغییر نداشته، افزود: بعد از شش سال فقط ۱۴ درصد افزایش قیمت برای مصالح اعلام کردند که در برابر افزایش ۲۵ درصدی هزینه حمل و نقل، افزایش قیمت تجهیزات و دستمزد کارگران اصلا کافی نیست.
وی از عدم حمایت دولت از معادن هم انتقاد کرد و گفت: از معدن‌داران حقوق دولتی گرفته می‌شود، اما مشکلات آنها بر دوش خودشان است./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.