به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه در جلسه شورای ترافیک شهرستان کرمانشاه که به ریاست مهندس بیژن مرادی شهردار کرمانشاه برگزار شد از فرماندهان و مسئولان پلیس راهور استان تقدیر بعمل آمد.
شهردار کرمانشاه با تأکید بر همکاری و تعامل خوب پلیس راهور و مجموعه مدیریت شهری با اهدای لوح از زحمات سرهنگ امجدیان فرمانده پلیس راهور استان ، سرهنگ خسروی رییس پلیس راهور شهرستان و سرهنگ خشنودی مسئول ترافیک شهرستان کرمانشاه تقدیر بعمل آورد.









دیدگاه