جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵ Friday, 26 June , 2026 ساعت تعداد کل نوشته ها : 23902 تعداد نوشته های امروز : 0×
توزیع و اجرای بیش از ۱۰۰۰ تن آسفالت در فروردین‌ماه
19 اردیبهشت 1405 - 13:07
شناسه : 302537
2
طلوع‌‌کرمانشاه : در اولین ماه از سال جدید، ۳۹۰ تن آسفالت مرغوب به مناطق مختلف شهری جهت اجرای پروژه‌های لکه‌گیری و روکش آسفالت واگذار شده است ،این اقدام با هدف تسریع در رفع نیازهای منطقه‌ای و بهبود زیرساخت‌های محلات صورت پذیرفته است/همچنین، تیم‌های اجرایی سازمان با بهره‌گیری از ماشین‌آلات پیشرفته و به‌ویژه فینیشر مخصوص سازمان، موفق به اجرای ۶۱۷ تن آسفالت در مسیرهای اصلی و فرعی شهر شده‌اند/ این حجم از عملیات اجرایی، نقش مؤثری در ترمیم و بازسازی بخش‌های آسیب‌دیده معابر و افزایش ایمنی تردد شهروندان ایفا کرده است/مهندس رسول حیدری ، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری، ضمن تأکید بر اهمیت استراتژیک این اقدامات اظهار داشت: «آغاز به‌موقع فصل آسفالت و برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای آن، از اولویت‌های اصلی سازمان در سال جدید است/ ما متعهد هستیم تا با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها و با تکیه بر دانش فنی و تخصص نیروهایمان، گامی مؤثر در جهت بهبود کیفیت زندگی شهروندان برداریم/هدف نهایی ما، ارتقاء استانداردهای زیرساخت‌های شهری و فراهم آوردن بستری مناسب برای تردد ایمن و روان در تمامی نقاط شهر است/«عملیات آسفالت با جدیت و بر اساس اولویت‌بندی نیازهای مناطق ادامه خواهد یافت و امیدواریم با همکاری شهروندان و مسئولین، شاهد توسعه و آبادانی روزافزون شهرمان باشیم.»
پ
پ
عملکرد با فرا رسیدن فصل عملیات عمرانی و آسفالت، سازمان عمران و بازآفرینی شهری با رویکردی جهادی و برنامه‌ریزی‌شده، اقدامات گسترده‌ای را در جهت بهسازی و ارتقاء کیفیت معابر شهری آغاز کرده است ،این سازمان در فروردین‌ماه سال جاری، عملکردی چشمگیر را در توزیع و اجرای آسفالت به ثبت رسانده است.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه ، در اولین ماه از سال جدید، ۳۹۰ تن آسفالت مرغوب به مناطق مختلف شهری جهت اجرای پروژه‌های لکه‌گیری و روکش آسفالت واگذار شده است ،این اقدام با هدف تسریع در رفع نیازهای منطقه‌ای و بهبود زیرساخت‌های محلات صورت پذیرفته است.
 
همچنین، تیم‌های اجرایی سازمان با بهره‌گیری از ماشین‌آلات پیشرفته و به‌ویژه فینیشر مخصوص سازمان، موفق به اجرای ۶۱۷ تن آسفالت در مسیرهای اصلی و فرعی شهر شده‌اند.
 این حجم از عملیات اجرایی، نقش مؤثری در ترمیم و بازسازی بخش‌های آسیب‌دیده معابر و افزایش ایمنی تردد شهروندان ایفا کرده است.
 
مهندس رسول حیدری ، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری، ضمن تأکید بر اهمیت استراتژیک این اقدامات اظهار داشت: «آغاز به‌موقع فصل آسفالت و برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای آن، از اولویت‌های اصلی سازمان در سال جدید است. 
وی افزود: ما متعهد هستیم تا با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها و با تکیه بر دانش فنی و تخصص نیروهایمان، گامی مؤثر در جهت بهبود کیفیت زندگی شهروندان برداریم. 
حیدری تصریح کرد:هدف نهایی ما، ارتقاء استانداردهای زیرساخت‌های شهری و فراهم آوردن بستری مناسب برای تردد ایمن و روان در تمامی نقاط شهر است.»
 
وی افزود: «عملیات آسفالت با جدیت و بر اساس اولویت‌بندی نیازهای مناطق ادامه خواهد یافت و امیدواریم با همکاری شهروندان و مسئولین، شاهد توسعه و آبادانی روزافزون شهرمان باشیم.»
 
این اقدامات بخشی از برنامه جامع سازمان عمران و بازآفرینی برای بهسازی مستمر معابر شهری است که با هدف افزایش رضایتمندی عمومی و بهبود جلوه بصری شهر در حال پیگیری است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.