دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه با کارکنان روابط عمومی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
به مناسبت ۲۷ اردیبهشتماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه در نشستی با مدیر و کارکنان روابط عمومی این شرکت در دفتر مدیرعامل دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدار، مدیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه ضمن تبریک این روز به فعالان عرصه ارتباطات، نقش روابط عمومی را در تقویت ارتباط مؤثر میان سازمان و جامعه بسیار مهم و اثرگذار دانست و اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان و مخاطبان، نقش مهمی در اطلاعرسانی صحیح، انعکاس عملکرد و دستاوردهای سازمان و نیز افزایش اعتماد عمومی ایفا میکند.
وی با قدردانی از تلاشها و فعالیتهای کارکنان روابط عمومی شرکت، بر ضرورت بهرهگیری از ظرفیت رسانهها، استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و اطلاعرسانی دقیق و بهموقع در معرفی خدمات و فعالیتهای شرکت تأکید کرد.
در ادامه این نشست، مدیر روابط عمومی نیز گزارشی از مهمترین برنامهها و اقدامات حوزه روابط عمومی ارائه کرد و بر تداوم و توسعه فعالیتهای اطلاعرسانی و ارتباطی در راستای معرفی بهتر عملکرد شرکت آب منطقهای کرمانشاه تأکید کرد.
این دیدار در فضایی صمیمی برگزار شد و در پایان نیز حاضران به تبادل نظر درباره راهکارهای ارتقای فعالیتهای ارتباطی و رسانهای شرکت پرداختند.









دیدگاه