جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

معتادان متجاهر به اردوگاه میروند
10 آبان 1397 - 10:47
شناسه : 10705
2
استاندار کرمانشاه از راه‌اندازی اردوگاه اسکان و اشتغال معتادان متجاهر در استان خبر داد. طلوع‌‌کرمانشاه :

وی گفت:هیچ “خرده‌فروشی” نباید احساس امنیت کند/افکار عمومی با دیدن این شرایط نمی پذیرد که مشکلاتی در بحث جمع آوری و نگهداری این افراد و بحث های قانونی آن وجود دارد و تنها انتظار افکار عمومی این است که هرچه سریعتر این افراد جمع‌آوری شوند که انتظار کاملا بجایی است.
استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به نیاز استان به مکانی برای نگهداری معتادان متجاهر گفت: در حال حاضر دو مکان که متولی آن بهزیستی است و یک مکان که متولی آن شهرداری است برای نگهداری این افراد وجود دارد که نیازمند تکمیل و توسعه هستند که با اعتباری که برای آنها لحاظ کردیم کار توسعه آنها انجام می شود.وی افزود: علاوه بر اینها امسال دو اردوگاه برای نگهداری و اشتغال معتادان متجاهر در کشور راه اندازی می شود که یکی از آنها در استان کرمانشاه خواهد بود و همه دستگاه ها باید کمک کنند تا هرچه سریعتر این اردوگاه در استان راه اندازی شود.

پ
پ
 

هوشنگ بازوند با اشاره به فعالیت خرده فروشان در برخی نقاط شهر کرمانشاه گفت: متاسفانه شاهد هستیم در برخی محلات خرده فروشان بدون کمترین هراسی اقدام به فروش مواد مخدر می‌کنند و این وضعیت قابل قبول نیست.
استاندار کرمانشاه در همین راستا بر تدوین هرچه سریعتر طرح مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر تاکید کرد و افزود: این طرح با همکاری دستگاه های مربوطه باید ظرف دو هفته آینده تکمیل شود.وی افزود: باید این افراد متوجه شوند که مکان امنی برای فعالیت آنها در شهر کرمانشاه وجود ندارد و باید فضا برای آنها ناامن شود.بازوند تصریح کرد: با همکاری همه دستگاه ها فاز اول این پروژه باید تا ۲۲ بهمن راه اندازی شود که در فاز اول می توان ظرفیت اسکان و اشتغال ۵۰۰ معتاد متجاهر را فراهم کرد.
بازوند تاکید کرد: این فضا اگر به وجود بیاید که هیچ‌کس با این افراد برخورد نمی‌کند، موجب هزینه‌های سنگین در جامعه می شود، چرا که مردم نیز احساس ناامنی می‌کنند.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.