جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

تنها ثبت‌نام ۱۰ درصد دانش‌آموزان کرمانشاه در مدارس باقی مانده/ تاکید به مدارس برای انتخاب رنگ لباس فرم سال قبل
05 شهریور 1398 - 13:02
شناسه : 107331
1
مسئول ستاد ثبت نام مدارس استان کرمانشاه گفت: طلوع‌‌کرمانشاه :

نورالله حیدری ، اظهار کرد: ثبت نام بالغ بر ۹۰ درصد دانش‌آموزان در مدارس استان به اتمام رسیده و تنها کار ثبت نام دانش اموزانی باقی مانده که یا به دلیلی مثل جابجایی محل سکونت خانواده‌ها دیر ثبت‌نام کرده‌اند و یا به دلیل داشتن تجدیدی تعیین تکلیف نشده‌اند./وی بیان اینکه همواره ۱۰ درصد ظرفیت مدارس را خالی می‌گذاریم، اضافه کرد: دانش آموزان تجدیدی در شهریور ماه تعیین تکلیف می‌شوند که برای این دسته از دانش آموزان که کمتر از ۱۰ درصد دانش آموزان را شامل می شوند نیز فضای خالی در مدارس در نظر گرفته شده است./مسئول ستاد ثبت نام مدارس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل ها دانش آموزان باید در مدارس نزدیک محل سکونت خود ثبت نام شوند، گفت: مدارسی که ظرفیت خالی دارند می توانند دیگر دانش آموزان را هم ثبت نام کنند./حیدری سپس با اشاره به اتمام کار ثبت نام دانش‌آموزان کلاس اولی در مدارس گفت: امسال بیش از ۳۲ هزار دانش آموز کلاس اولی در مدارس استان مشغول به تحصیل خواهند شد.

پ
پ
 وی اشاره ای هم به تعداد کل دانش آموزانی که سال گذشته ثبت نام شده بودند داشت و گفت: سال گذشته ۳۴۴ هزار و ۹۶۷ دانش اموز در مدارس استان ثبت نام شده بودند که پیش بینی می شود امسال این تعداد بین ۳۵۰ تا ۳۶۰ هزار نفر باشد.
 
مسئول نظارت و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس با بیان اینکه اخذ هرگونه وجهی از دانش آموزان و والدینشان  هنگام ثبت نام بجز هزینه بیمه و کتاب ممنوع است، گفت: اخذ وجه از والدین به صورت داوطلبانه بلامانع است.
 
وی  در خصوص الزام دانش آموزان به استفاده از لباس فرم در مدارس هم گفت: به مدارس تاکید شده که رنگ لباس فرم سال  قبل را برای دانش آموزان انتخاب کنند تا اگر احیانا دانش آموزی لباس فرم سال گذشته‌اش را دارد، بتواند از آن لباس استفاده کند/ایسنا
 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.