جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

کمربند ایمنی یک ضرورت انکار ناپذیر در رانندگی است
09 شهریور 1398 - 10:42
شناسه : 108727
1
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

تأثیر کمربند ایمنی در رانندگی
کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع- استفاده از کمربند ایمنی یک ضرورت انکار ناپذیر و مانع پرتاب شدن راننده و سرنشینان به بیرون در زمان حادثه می شود.
سرهنگ “محمد حیدری” اظهار داشت: یکی از بیشترین صدماتی که به سرنشینان داخل خودرو در هنگام تصادف وارد می گردد از ناحیه سر بوده که به علت پرتاب شدن در زمان حادثه و برخورد با قسمت های داخلی خودرو به وجود می آید./وی ادامه داد: استفاده از کمربند ایمنی از دلایلی است که نتیجه آن جلوگیری از برخورد سر با داشبورد و شیشه و فرمان بوده و کاهش صدمات و آسیب های مغزی و نخاعی در هنگام تصادفات را در پی دارد./سرهنگ حیدری یادآوری کرد: کمربند ایمنی یک وسیله محافظ مناسب برای جلوگیری از جابجایی ناگهانی سرنشینان و یا پرتاب شدن آنان است.

پ
پ

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: کمربند ایمنی دارای قابلیت جمع شدن است به نحوی که در زمان وارد شدن ضربه ناشی از تصادف و یا ترمز ناگهانی، کامل جمع شده و سرنشینان را در محل خود نگه می دارد.
وی گفت: استفاده از کمربند ایمنی به مقدار قابل توجهی توانسته میزان صدمات در هنگام تصادف را کاهش داده و به همین دلیل توصیه می گردد کلیه سرنشینان داخل خودرو ( عقب و جلو ) به محض سوار شدن در اتومبیل از آن استفاده نماید .
سرهنگ حیدری در پایان گفت: بدیهی است برابر ماده ۱۹ قانون رسیدگی به تخلفات بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و کلیه سرنشینان خودروها در کلیه راه ها اجباری است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.