جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

پالایشگاه کرمانشاه مجددا قیمت گذاری می شود
18 آبان 1397 - 10:55
شناسه : 11088
0
احمد صفری عضو کمیسیون انرژی مجلس: طلوع‌‌کرمانشاه :

صفری:اگر ثابت شود که پالایشگاه زیر قیمت واقعی فروخته شده به استناد ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با امضای نمایندگان کمیسیون انرژی نامه ای به رییس قوه قضاییه ارسال می شود تا مجددا در قیمت گذاری بازنگری شود/وی با بیان اینکه در صورت بازنگری پالایشگاه کرمانشاه یا باید با قیمت روز واگذار و یا به دولت بازگردد، ادامه داد:هیچ دلیلی وجود نداشته علیرغم اینکه در سال ۹۳، پالایشگاه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به بانک ها واگذار و مجدد این پالایشگاه بدون هیچ مصوبه ای از آنها پس گرفته شده و ۱۷۹ میلیارد تومان واگذار شود،مگر طی این سال ها تورم کاهش یافته که رقم واگذاری پالایشگاه کرمانشاه پایین آمده است؟

پ
پ
صفری خبر داد:
پالایشگاه کرمانشاه مجددا قیمت گذاری می شود/ پشت پرده واگذاری مجدد پالایشگاه چیست؟
سرویس اقتصادی
عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: مقرر شده به استناد ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با امضای نمایندگان کمیسیون انرژی نامه ای به رییس قوه قضاییه ارسال تا مجددا در قیمت گذاری پالایشگاه کرمانشاه بازنگری شود.
 

 

احمد صفری ،با اعلام این خبر که در نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه بررسی مجددی انجام می شود، گفت: مقرر شده براساس ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس در خصوص شیوه قیمت گذاری بنگاه ها به صورت اخص پالایشگاه کرمانشاه بررسی مجددی انجام گیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: اگر ثابت شود که پالایشگاه زیر قیمت واقعی فروخته شده به استناد ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با امضای نمایندگان کمیسیون انرژی نامه ای به رییس قوه قضاییه ارسال می شود تا مجددا در قیمت گذاری بازنگری شود.

بیشتر بخوانید

• با واگذاری پالایشگاه کرمانشاه مخالف بودم

تشکیل هیئت داوری از سوی کرباسیان برای بررسی واگذاری پالایشگاه کرمانشاه

طی این سال ها تورم کاهش یافته که رقم واگذاری پالایشگاه کرمانشاه پایین آمده است؟

 وی با بیان اینکه در صورت بازنگری پالایشگاه کرمانشاه یا باید با قیمت روز واگذار و یا به دولت بازگردد، ادامه داد: هیچ دلیلی وجود نداشته علیرغم اینکه در سال ۹۳، پالایشگاه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به بانک ها واگذار و مجدد این پالایشگاه بدون هیچ مصوبه ای از آنها پس گرفته شده و ۱۷۹ میلیارد تومان واگذار شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با طرح سوالی انتقادی، اظهار داشت: مگر طی این سال ها تورم کاهش یافته که رقم واگذاری پالایشگاه کرمانشاه پایین آمده است؟

چه موضوعاتی پشت پرده واگذاری مجدد پالایشگاه است؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تا پیش از واگذاری جدید اعلام می کردند که این پالایشگاه زیانده است، اکنون چه اتفاقی رخ داده که فردی که تخصصی نداشته پالایشگاه را سودده کرده است، لذا این موضوع نشان می دهد که موضوعات دیگری پشت پرده است.

خبرگزاری خانه ملت؛ سال گذشته صحن علنی مجلس تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه را مصوب و اعضای هیئت رییسه آن را تعیین کردند تا ابهامات در واگذاری این پالایشگاه مشخص شود/ملت

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.