جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

شورای شهر کرمانشاه در انتظارتعیین تکلیف هیات حل اختلاف
24 آبان 1397 - 9:48
شناسه : 11409
1
فرماندار کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه پرونده شورای شهر کرمانشاه در خصوص انتخاب شهردار به هیات حل اختلاف استان ارجاع شده باید منتظر اعلام نظر این هیات باشیم. طلوع‌‌کرمانشاه :

فضل اله رنجبر اظهار داشت: در خصوص همه مصوبات شورای شهر، هیات تطبیق براساس قانون باید نظر دهد.شورای شهر کرمانشاه در مهلت قانونی خود ۱۵ جلسه برای انتخاب شهردار برگزار کرد اما به دلیل اختلاف عمیق در بین گروه ۶ و پنج نفری اعضای شورا به نتیجه ای دست نیافت.درگیری و اختلاف باندی اعضای شورای شهر کرمانشاه بر سر انتخاب شهردار آنقدر ادامه یافت که مهلت قانونی آنها به پایان رسید و فرماندار را مجبور کرد تخلف شورا را به هیات حل اختلاف استان ارجاع کند.
وی با بیان اینکه هیات تطبیق متشکل از فرماندار، دادستان و نماینده شورای اسلامی استان است، اظهار داشت: چون پرونده شورای شهر در هیات حل اختلاف استان است، باید منتظر ماند چرا که باید به صورت جلسه برسد تا جلسه (هیات تطبیق) برگزار کنیم.

پ
پ

انحلال شورا و تعیین شهردار جدید، تعیین یک مهلت محدود برای جبران تخلف و تذکر و جریمه از اختیارات هیات حل اختلاف استان است.هیات حل اختلاف استان کرمانشاه تاکنون نظر خود را به صورت رسمی در باره وضعیت شورای شهر کرمانشاه اعلام نکرده است.شهرستان کرمانشاه حدود ۵۵ درصد از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده است.شورای شهر کرمانشاه  با هشت رای سعید طلوعی شهردار اسبق مناطق ۱۰، ۸، ۵ و ۷ تهران را به عنوان شهردار جدید کرمانشاه انتخاب کرد.
آرش رضایی شهردار سابق کرمانشاه پس از بالا گرفتن اختلافاتش با برخی اعضای فعلی شورای شهر استعفا کرد و ۱۰ تیر ۹۷ پس از ۲ سال و ۲ ماه از شهرداری خداحافظی کرد.از روز رفتن رضایی، حامد لعل بخش سرپرستی شهرداری را بر عهده گرفته است./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.