جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

مردم استان بیکار هستند/بر اساس گزارش شش ماهه دستگاه های اجرایی وضعیت اشتعالزایی رضایت بخش نیست
23 شهریور 1398 - 22:26
شناسه : 114152
0
استاندار کرمانشاه گفت: طلوع‌‌کرمانشاه :

هوشنگ‌بازوند عصر شنبه در نشست کارگروه اشتغال که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: روند پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی باید در بانک ها مورد بررسی قرار گیرد تا بانک های کم کار در این زمینه مشخص شوند/وی افزود: بر اساس گزارش شش ماهه دستگاه های اجرایی وصعیت اشتعالزایی رضایت بخش نیست؛ مردم استان بیکار هستند و مشکلات بسیاری دارند از این رو با تمام وجود در این زمینه فعالیت کنیم/استاندار کرمانشاه عنوان کرد: سیستم بانکی خیلی راحت قول می دهد که مشکلات را برطرف کند اما می بینیم در عمل اقدام موثری انجام نمی دهد/بازوند تصریح کرد: سیستم بانکی کشوری در رابطه با استانی همچون کرمانشاه که نرخ بیکاری ان بالا است نباید این چنین با احتیاط برخورد کند.

پ
پ

وی افزود: رونق تولید در استان کرمانشاه باید به اشتغالزایی منجر شود از این رو برای تحقق شعار مقام‌ معظم رهبری باید در زمینه اشتغالزایی گام برداریم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مدیران استانی باید ساختار خود را به صورت مداوم رصد کنند تا روند اشتغالزایی به خود زیر نظر گرفته شود و کم کاری ها در این زمین مشخص شود‌/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.