شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

رایزنی ها برای بازگشایی مرز سومار ادامه دارد
24 شهریور 1398 - 12:50
شناسه : 114390
0
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع- هوشنگ بازوند با تاکید بر اینکه مباحث بازارچه های مرزی با احساس مسئولیت بیشتری در استان دنبال شود از ادامه رایزنی ها برای بازگشایی مرزسومار خبرداد./مهندس هوشنگ بازوند در کمیسیون ویژه مرز استان اظهار داشت:مباحث بازارچه های مرزی استان جدی است و باید کسانی که در بازارچه ها مسئولیت برعهده دارند وظیفه خود را بخوبی انجام دهند./ با تعطیلی مرز سومار جمعی از کارگران بیکار شده و خساراتی بر استان وارد آمد و فشار تعطیلی مرز سومار بر خسروی بارشده است./کسانی که در بازارچه ها مستقر هستند وظیفه خود را بخوبی انجام دهند. باید حساسیت ها را رعایت کنیم و اگر طرف مقابل بر موضوعی حساسیت دارد به آن دقت کنیم./در بازارچه و مرز شوشمی به عنوان یکی از پنج مرز رسمی استان باید زیرساخت ها فراهم شود. این مرز میتواند فرصت بسیار خوبی برای بهره مندی مردم منطقه و استان باشد. در صورت نیاز، اعتباراتی را برای تجهیز امکانات مرز شوشمی تخصیص خواهیم داد.

پ
پ

 در مرز شوشمی حتما باید تردد مسافر صورت بگیرد. با مذاکراتی که با دولت اقلیم کردستان شده قرار است مجوز تردد مسافران از دو استان کردنشین عراق داده شود. از این فرصت باید استفاده شود تا مردم از مرزهای رسمی سودی داشته باشند. بازگشایی مرز مسافری قطعابرای استان ما عواید دارد.

در مورد مرز سومار رایزنی ها ادامه دارد و موضوع بزودی مرتفع خواهد شد.

 مسئولیت مبادلات مرزهای رسمی بر عهده معاونت امور اقتصادی استانداری قرار گرفته که مسائل را دنبال و پیگیری کند.تا زمانی که مرزها شکل رسمی خود را می گیرد،معاونت اقتصادی دنبال کننده مسائل آن خواهد بود.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.