جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

دفع آبهای سطحی کرمانشاه ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
24 آبان 1397 - 20:01
شناسه : 11447
2
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: مرحله اول دفع آب های سطحی شهر (آبگرفتی ها ناشی از باران) که فقط 40 درصد سطح 11 هزار هکتاری مساحت شهر کرمانشاه را در بر می‌گیرد 160 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد. طلوع‌‌کرمانشاه :

امیر رحیمی با اشاره به کاهش منابع درآمدی شهرداری در چند سال اخیر، تامین این اعتبار را برای شهرداری غیرممکن دانست و افزود باید دستگاه های بالادستی کشوری و استانی در تامین این مبلغ به شهرداری کمک کنند/او با بیان اینکه ۸۰ نقطه شهری حاد آب گرفتگی در شهر کرمانشاه وجود دارد، بیان داشت، شهرداری تاکنون ۱۴۰ نقطه آب گرفتگی را رفع مشکل کرده است/رحیمی به طراحی بسیار ضعیف مهندسی شهری شهرک های شهر کرمانشاه در گذشته اشاره کرد/برای رفع اساسی آبگرفتی باید لوله گذاری های بزرگ کار گذاشته شود که نیاز به اعتبار زیادی دارد و از عهده شهرداری خارج است ، باید وزارت نیرو و استانداری مشارکت گسترده ای در این خصوص داشته باشند

پ
پ

امیر رحیمی روز پنجشنبه در نشست خبری که در معاونت خدمات شهری شهرداری برگزار شد، با اشاره به کاهش منابع درآمدی شهرداری در چند سال اخیر، تامین این اعتبار را برای شهرداری غیرممکن دانست و افزود باید دستگاه های بالادستی کشوری و استانی در تامین این مبلغ به شهرداری کمک کنند.
او با بیان اینکه ۸۰ نقطه شهری حاد آب گرفتگی در شهر کرمانشاه وجود دارد، بیان داشت، شهرداری تاکنون ۱۴۰ نقطه آب گرفتگی را رفع مشکل کرده است.
رحیمی به طراحی بسیار ضعیف مهندسی شهری شهرک های شهر کرمانشاه در گذشته اشاره کرد و گفت: برای رفع اساسی آبگرفتی باید لوله گذاری های بزرگ کار گذاشته شود که نیاز به اعتبار زیادی دارد و از عهده شهرداری خارج است ، باید وزارت نیرو و استانداری مشارکت گسترده ای در این خصوص داشته باشند.
او با بیان اینکه طرح مطالعاتی مرحله دوم دفع آب گرفتگی سال آینده تمام می شود، بیان داشت :رفع این مشکل کاری است بلندمدت و منوط به تامین تجهیزات و اعتبارات است.

** زباله گردی و تکدی گری ۲ معضل بزرگ شهر کرمانشاه است
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در ادامه زباله گری و تکدی گری را ۲ معضل شایع و گسترش یافته شهر کرمانشاه دانست و گفت: در شهر کرمانشاه تکدی گری و زباله گری رواج فراوانی یافته که چهره شهر را بسیار زشت کرده است
رحیمی برخورد جدی با این ۲ پدیده اجتماعی را بسیار ضروری دانست و ابراز داشت: ریشه هر ۲ معضل در خانواده های معتاد متجاهر است که یا خود زباله گردی می کنند و یا فرزندان خود را به افراد سود جو کرایه می دهند تا تکدی‌ گری کنند.
او خواستار عزم جدی مسئولان برای جمع آوری کودکان خیابانی شد و اضافه کرد؛ اردوگاه چشمه سفید شهر کرمانشاه دیگر ظرفیت ندارد باید برای جمع آوری معتادان متجاهر و کودکان خیابانی فکر اساسی کرد نه زمانی آنها را جمع آوری و بعد رها کنیم.

** روزانه ۶۰۰ تن زباله از سطح شهر کرمانشاه جمع آوری می شود
رحیمی همچنین از جمع آوری سنتی و ماشینی ۶۰۰ تن زباله در سطح شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: شهرداری کرمانشاه برای این حجم زباله ۲۰ خودرو جمع آوری و پنج هزار مخزن آشغال در اختیار دارد.
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: در بحث جمع آوری زباله و زیباسازی شهر خلا فراوان فرهنگی در سطح شهر داریم.
وی اضافه کرد: با وجودی که سه ماه است با کمک شرکت آب و فاضلاب شهری کانال ها و رودخانه های سطح شهر را پاکسازی از زباله کردیم ولی شهروندان دوباره زباله ها را در کانال های سطح سطح شهر و روخانه ها می ریزند.
وی همچنین گفت: روزانه ۴۰ میلیون تومان از زباله های شهرداری، کابل های برق، نیمکت های بوستان ها و وسایل آن ها توسط زباله گردها و سارقان دزدیده می شود.
رحیمی در پایان به ارائه خدمات گسترده شهرداری به زوار اربعین حسینی در سطح استان مانند، جمع آوری زباله زباله از کنگاور تا مهران، فراهم کردن زیرساخت موکب ها، در اختیار قراردادن ماشین های آتش نشانی، ماشین تعمیر خودرو، آب رسانی سیار و احداث ۶۰ چشمه سیروس بهداشتی و غیره پرداخت.
شهر کرمانشاه نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه را در خود جای داده است/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.