جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

برگزاری اولین دوره رویدادهای تیک آف در کرمانشاه
29 آبان 1397 - 9:21
شناسه : 11708
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر اجرایی شتابدهنده کارآفرینی تیک از برگزاری اولین دوره رویدادهای «تیک آف» با فرمت «ایده شو» در راستای حمایت از خلاقیت و نوآوری و شناسایی استعدادهای بالقوه دانشجویان دانشگاه های استان کرمانشاه خبر داد.
سامان فتحی گفت: مجموعه رویدادهای تیک آف به منظور فرهنگ سازی و فعال سازی فضای استارتاپی بین دانشجویان دانشگاه های استان و آشنا کردن جامعه دانشگاهی با کسب و کارهای نوین و همچنین قوی تر کردن اکوسیستم استارتاپی استان در غرب کشور و حتی در سطح کشور با محوریت شتابدهنده کارآفرینی تیک و همچنین جذب تیم های قوی انجام می گیرد.وی افزود: مجموعه رویدادهای تیک آف بزرگترین رویداد استارتاپی غرب کشور است که طبق برنامه زمان بندی در هفته های آذر ماه یک رویداد با دانشگاه های برتر استان برگزار خواهد شد.

پ
پ

وی در مورد نحوه اجرای این رویدادها تصریح کرد: در زمان برگزاری رویداد تیک آف به هر کدام از دانشجویان که ایده ای دارند فرصتی اختصاص داده می شود که ایده خود را مطرح کنند و تیم داوری متشکل از نماینده شتابدهنده کارآفرینی تیک، نماینده دانشگاه و نماینده پارک علم و فناوری کرمانشاه، پس از ارزیابی نظرات حضار و بررسی های لازم، ایده های برتر را اعلام می کنند.
وی ادامه داد: تیم های برتر پس از انتخاب مورد حمایت شتابدهنده تیک قرار خواهند گرفت و می توانند از خدمات مجموعه تیک استفاده کنند و در ادامه، تیم های برتر مجوزی برای ورود به رویداد اصلی که رقابتی بین دانشجویان دانشگاه های مختلف خواهد بود پیدا می کنند.
فتحی گفت: خروجی تیم های منتخب در یک رویداد مشترک استارتاپی بین دانشگاهی به رقابت می نشینند که حد فاصل برگزاری رویداد مقدماتی تا رویداد نهایی تیم ها در شتابدهنده تیک مراحل کار خود را تکمیل می کنند تا با قدرت بیشتری در رویداد نهایی حضور پیدا کنند.
وی عنوان کرد: تاکنون هماهنگی های لازم برای اجرای رویداد مقدماتی تیک آف با دانشگاه های فرهنگ و هنر، صنعتی، رازی و آزاد صورت گرفته است و طبق زمان بندی مقرر برگزار خواهد شد.
سامان فتحی گفت: از همه دانشگاه های استان دعوت می شود برای شرکت در مرحله مقدماتی این رقابت استارتاپی آمادگی خود را با مراجعه به سایت الکترونیکی شتابدهنده کارآفرینی تیک با آدرسwww.ticacc.ir اعلام نمایند تا شرایط برگزاری رویداد تیک آف برای حضور دانشجویان علاقه مند به این حوزه فراهم شود./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.