جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

تامین لوازم تحریر دانش‌آموزان توسط مدرسه تخلف است
08 مهر 1398 - 11:46
شناسه : 119638
0
رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

عبدالرضا یاری رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده کرمانشاه با بیان اینکه مدارس حق ندارند در تامین لوازم تحریر دانش‌آموزان دخالتی داشته باشند، گفت : این کار به نوعی فروش لوازم تحریر محسوب می‌شود و با کار واحد‌های صنفی تداخل دارد./او با بیان اینکه انجام هرگونه فعالیت‌های خرید و فروش کالا در مدارس نیازمند اخذ مجوز است، گفت : هیچ مجوزی برای عرضه لوازم تحریر در مدارس نداریم./رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه گفت: در صورت مشاهده چنین تخلفی، به لحاظ تداخل صنفی که صورت گرفته اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های مربوطه می‌توانند به موضوع ورود کنند./یاری گفت: اگر مدارس دانش‌آموزان را ملزم به خرید لوازم تحریر از مغازه خاصی کنند تخلف بدتری شکل گرفته و مصداق فروش اجباری است.

پ
پ

او با بیان اینکه عرضه لوازم تحریر موضوع کاملا جدایی نسبت به عرضه کتاب و یا تامین پوشاک مدارس است که با تولیدی‌ها قرارداد بسته می‌شود، گفت: در این زمینه هماهنگی‌های استانی لازم انجام شده و دستگاه‌های مربوطه در جریان کار هستند، اما هیچ مجوز و هماهنگی در زمینه لوازم تحریر نداریم.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه گفت: اگرچه تاکنون شکایتی در این زمینه نداشته‌ایم، اما اگر والدین تخلفی را در این زمینه مشاهده کردند می‌توانند با ما در میان بگذارند/باشگاه خبرنگاران

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.