جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر در گیلانغرب / دستگیری عامل تیراندازی در دیزل آباد / کشف ۳۶ فقره سرقت منزل در ۴۸ ساعت 
02 آبان 1396 - 13:18
شناسه : 1204
1
اخبار پلیس/ طلوع‌‌کرمانشاه :

مقامات انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر در گیلانغرب و کشف ۳۶ فقره سرقت منزل در ۴۸ ساعت خبر دادند.    

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ “سلیم سلیمی” گفت: مأموران پاسگاه انتظامی حیدریه در حین کنترل محور مواصلاتی گواور به گیلانغرب  به یک دستگاه خودرو پراید ۱۴۱ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران این پاسگاه در بازرسی دقیق از خودروی مذکور مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به شکل ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب اعلام کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری عامل تیراندازی در دیزل آباد 

سرهنگ “رضا شیرزادی” در این رابطه گفت: روز گذشته فردی با استفاده از یک قبضه سلاح جنگی به دلیل اختلافات شخصی به درب یکی از نمایشگاه های خودرو مراجعه و اقدام به تیر اندازی کرد که منجر به آسیب رسیدن به چند مغازه و خودرو شد.

وی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است گفت: ماموران کلانتری ۲۵ دولت آباد پس از وقوع این حادثه رسیدگی به موضوع را به سرعت در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، اظهارداشت: پلیس در نهایت با استفاده از اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر کرد.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده است، گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که عده ای هنجار شکن نظم و امنیت عمومی را خدشه دار کنند.

وی با بیان اینکه برخورد با دارندگان سلاح های غیر مجاز در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار دارد، از مردم خواست که در صورت اطلاع از حمل و نگهداری سلاح توسط افراد موضوع را به پلیس اطلاع دهند

کشف ۹۵ سرقت در شهرستان کرمانشاه 

سرهنگ “رضا شیرزادی” گفت: این تعداد سرقت توسط کلانتری ها، پاسگاه ها، ماموران مرکز فوریت و یگان امداد کشف شده است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون با بکارگیری پلیس های افتخاری و افزایش گشت های انتظامی توانستیم میزان وقوع سرقت در سطح شهرستان را ۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دهیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به روند کاهشی وقوع سرقت در انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: با تلاش شبانه روزی عوامل انتظامی میزان کشفیات سرقت در مهر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش پیدا کرد. 

سرهنگ شیرزادی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه در زمان تردد زائران اربعین حسینی گشت های محسوس و نامحسوس انتظامی افزایش خواهند یافت، گفت: بصورت ویژه و شبانه روزی محل های تردد زائران و موکب های سطح حوزه استحفاظی پوشش امنیتی و اطلاعاتی داده می شوند.

کشف ۳۶ فقره سرقت منزل در ۴۸ ساعت 

سرهنگ “محمدرضا امیری” گفت: این طرح در راستای اجرای دستور العمل ابلاغی پلیس آگاهی ناجا به مدت ۴۸ ساعت در سطح استان اجرایی شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح ۳۲ فقره سرقت منزل کشف و ۱۳ نفر سارق و پنج مالخر دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین در این مدت یک فقره سرقت خودرو و سه فقره سرقت اماکن خصوصی کشف و چهار سارق دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه به شهروندان توصیه کرد: از نشان دادن محل نگهداری اشیاء با ارزش به افراد غریبه و افرادی که مورد اعتماد نیستند خودداری کنید.

مصالحه ۸۷ درصدی در پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره اسلام آبادغرب 

سرهنگ “بهروز سرتیپ نیا” با اشاره به نقش مشاوران و مددکاران اجتماعی کلانتری‌ها در پیشگیری از وقوع جرم، اظهارداشت: مراکز مشاوره پلیس نقش بسزائی در کاهش مراجعات قضائی به کلانتری ها و دادسراها دارند.

وی با اشاره به ارجاع بیش از ۶۰۰ پرونده از ابتدای سال جاری به دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری های شهرستان گفت: مشکلات خانوادگ

وی دلیل عمده مراجعه افراد به کلانتری ها هستند، از این مشاوران می توانند با ارائه راهکارهای مناسب از بروز آسیب های بعدی همچون طلاق جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب توضیح داد: علاوه بر پرونده های ارجاعی، از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۰۰ شهروند برای دریافت خدمات مشاوره حضوری به دوایر مشاوره پلیس مراجعه کردند.

سرهنگ سرتیپ نیا آموزش را یکی از راه های اصلی پیشگیری از وقوع جرم دانست و خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از بروز جرم مشاوران کلانتری‌ها، فرماندهان و روسای پلیس‌های تخصصی شهرستان به طور مستمر آموزش های لازم را به مردم ارائه می دهند. 

وی اعلام کرد: مراکز مشاوره شهرستان آماده ارائه خدمات روانشناختی، خانوادگی، تربیتی، شغلی، انتظامی و مددکاری به عموم مردم هستند.

سارقان حرفه ای سیم برق در صحنه دستگیر شدند 

سرهنگ “بهروز فخری” در این باره گفت: این سارقان در پی اجرا ی طرح ضربتی مقابله با سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: از این سارقان که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت می کردند، بیش از ۷۰۰ متر سیم برق کشف و ضبط شده است.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان صحنه متهمان پس از دستگیری به دستگاه قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ فخری با بیان اینکه برخورد با سارقان حرفه ای همواره در دستور کار انتظامی شهرستان صحنه قرار دارد، از مردم خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

وی همکاری دستگاه قضایی با پلیس را عامل اصلی ایجاد نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه همکاری نزدیک و تنگاتنگی بین دستگاه قضایی و پلیس در شهرستان صحنه وجود دارد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.