جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

۵۰۰ معتاد متجاهر در کرمانشاه جمع‌آوری شد/به موضوع پروژه روگذر اسلام آبادغرب ورود کرده‌ایم
17 مهر 1398 - 15:03
شناسه : 123619
1
دادستان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

دادستان کرمانشاه گفت: به منظور برقراری امنیت مطلوب‌تر در ایام اربعین ۵۰۰ معتاد متجاهر و متکدی علاوه بر ظرفیت قبلی که در استان داشتیم جمع آوری شد/محمدحسین صادقی در جمع خبرنگاران، از آمادگی دادسرای کرمانشاه برای ارائه خدمات ویژه قضائی به زائرین اربعین حسینی در استان خبرداد و اظهارکرد: نیروهای دادسرای کرمانشاه از کنگاور به عنوان ورودی استان تا قصرشیرین این آمادگی را دارند که خدمات ویژه و فوری به زائرینی که به خدمات قضایی نیاز پیدا می‌کنند، ارائه دهند/دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پروژه احداث پل روگذر در کنار تپه تاریخی چغاگاوانه اسلام آباد غرب که این روزها حواشی زیادی در فضای مجازی استان به دنبال داشته پرداخت و گفت: باتوجه به اینکه مدیرکل میراث فرهنگی استان نامه‌ای برای دادستان اسلام‌آبادغرب در خصوص اجرای این پروژه و آسیب آن به تپه تاریخی چغاگاوانه ارسال کرده، ما هم از دادستان این شهر خواسته‌ایم تا به آن رسیدگی کند.

پ
پ

صادقی تصریح کرد: همچنین در مرز خسروی نیز مرکز فوریت‌های قضایی را با حضور یک دادیار ویژه راه اندازی کرده‌ایم تا اگر زائرینی برای ورود و خروج خود از مرز با مشکلی قضایی همانند حمل اقلام ممنوعه، اشکال در گذرنامه و …مواجه باشند، آنها را برطرف کنیم و مانعی برای ادامه سفر آنها بوجود نیاید.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در ادامه از دستگاه‌هایی نیز که در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی به ارائه خدمات می‌پردازند خواست تا با هماهنگی بیشتر کیفیت خدمات خود را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه برپایی موکب‌ها باید با اخذ مجوز از دستگاه متولی باشد، تاکید کرد: رعایت نکات بهداشتی در موکب‌ها از مسائل مهمی است که باید آن را مورد توجه جدی قرار داد.

صادقی گفت: همچنین در این ایام به افراد شرور و سابقه دار زندانی که ممکن است آزادی آنها به این مراسم عظیم لطمه‌ای وارد کند، مرخصی داده نمی‌شود.

وی در ادامه اعلام کرد: باتوجه به اینکه ممکن است معتادین متجاهر و یا افراد متکدی در پارک‌ها، موکب‌ها و .. برای زائرین اسباب مزاحمت ایجاد کنند، با تمهیداتی که اندیشیدیم علاوه بر ظرفیت قبلی، ۵۰۰ نفر دیگر را جمع آوری کردیم تا امنیت مطلوب‌تری در این ایام داشته باشیم.

به موضوع پروژه روگذر اسلام آبادغرب ورود کرده‌ایم

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پروژه احداث پل روگذر در کنار تپه تاریخی چغاگاوانه اسلام آباد غرب که این روزها حواشی زیادی در فضای مجازی استان به دنبال داشته پرداخت و گفت: باتوجه به اینکه مدیرکل میراث فرهنگی استان نامه‌ای برای دادستان اسلام‌آبادغرب در خصوص اجرای این پروژه و آسیب آن به تپه تاریخی چغاگاوانه ارسال کرده، ما هم از دادستان این شهر خواسته‌ایم تا به آن رسیدگی کند.

وی تاکید کرد: همچنین قرار شده نشستی تخصصی با حضور میراث فرهنگی، شهرداری اسلام آبادغرب و دادستان تشکیل شود تا بصورت فنی و کارشناسی این مسئله مورد رسیدگی قرار گیرد.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: باتوجه به رسالتی که دستگاه قضایی در حفاظت از میراث فرهنگی استان دارد، بدیهی است که ما نیز به عنوان مدعی العموم در این موضوع نظارت دقیقی خواهیم داشت.

صادقی در پایان از رسانه‌های استان خواست تا انعکاس دغدغه‌های خود را همراه با ارزیابی‌ها و تحلیل‌های دقیق و کارشناسانه همراه کنند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.