مهندس بازوند-استاندار کرمانشاه امروز شنبه ۱۰ آذر ماه- در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران درفرمانداری گیلانغرب:

مدیریت ایرانسل بخاطر نقایص بزرگی که در ارائه خدمات به مردم‌ در مناطق زلزله‌زده در هنگام حادثه داشته اند، باید رسماً از مردم استان کرمانشاه عذرخواهی کند.گزارش قصور این اپراتور در زمان زلزله را به وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات منعکس میکنیم و تقاضای برخورد قانونی و قاطع با این‌ اپراتور را خواهیم داشت.

همه مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران در زلزله اخیر تمام توان خود را برای کمک به مردم عزیز در مناطق زلزله‌زده به کار گرفتند.

شرکت مخابرات باید برنامه های لازم را برای تقویت سایتهای مخابراتی ارائه کند.

بانک ملی استان عملکرد خوبی در کمک به زلزله‌زدگان داشته است و توقع داریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

بانکها این نکته را مدنظر داشته باشند که تسهیلات کلیه واحدهایی که پول برای تعمیرات واحد‌های زلزله‌زده دریافت کرده اند تا دو سال امهال می‌شود.

درصورت برگشت بودجه، شخص مدیر کل دستگاهها بابد جوابگوی مردم و رسانه ها باشند. مدیرانی که نتوانند سهم باقیمانده خود را تاشنبه آینده از خزانه بگیرند، سهم آنها را به دستگاههای فعال اختصاص میدهیم و حق اعتراض هم ندارند.