جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

تلقی تامین منابع برای ساماندهی مرز سومار از بودجه استانی باید اصلاح گردد
20 آذر 1397 - 21:41
شناسه : 13172
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در نشست مفصل بررسی مشکلات بازارچه مرزی سومار:وزارت راه و شهرسازی باید به محور گیلانغرب-سومار به عنوان یک پروژه ملی از محل منابع ملی ورود پیدا کند، چرا که عموم کشور از مواهب مرز بهره‌مند میشوند و تلقی تامین منابع از بودجه عمرانی استانی برای آن باید اصلاح شود/درد‌‌دل و مطالبه رانندگان و ترخیص‌کارانی که در محور گیلانغرب-سومار تردد میکنند، موضوع بهسازی جاده است که باتوجه به حجم کالاهایی که از این محور و بازارچه صادر میشود، مطالبه‌ای صحیح و به حق است/ه معاون عمرانی استانداری مأموریت داده میشود که با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان به صورت ویژه موضوع بهسازی این محور را اجرایی کند

پ
پ

مهندس بازوند-استاندار کرمانشاه-در نشست مفصل بررسی مشکلات بازارچه مرزی سومار:

وزارت راه و شهرسازی باید به محور گیلانغرب-سومار به عنوان یک پروژه ملی از محل منابع ملی ورود پیدا کند، چرا که عموم کشور از مواهب مرز بهره‌مند میشوند و تلقی تامین منابع از بودجه عمرانی استانی برای آن باید اصلاح شود.

درد‌‌دل و مطالبه رانندگان و ترخیص‌کارانی که در محور گیلانغرب-سومار تردد میکنند، موضوع بهسازی جاده است که باتوجه به حجم کالاهایی که از این محور و بازارچه صادر میشود، مطالبه‌ای صحیح و به حق است.

به معاون عمرانی استانداری مأموریت داده میشود که با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان به صورت ویژه موضوع بهسازی این محور را اجرایی کند. با وجود محدودیتها بخاطر منافع مردم استان، نیمی از این مبلغ را از محل منابع استانی به هر شکل ممکن تأمین میکنیم و توقع داریم که مابقی را نیز وزارت راه و شهرسازی در اسرع وقت تامین نماید.

بازارچه ها و‌ پایانه‌های مرزی از نمادهای شأن یک کشور در مناسبات بین المللی هستند. اینکه یک بازارچه مرزی و پررونق در قواره بازارچه مرزی سومار فاقد نمازخانه باشد در شأن شهروندان ما نیست. سازمان همیاری شهرداری های استان باید طی یک ماه نمازخانه مناسبی در بازارچه مرزی سومار احداث کند.

معاون عمرانی استانداری موضوع ساماندهی بازارچه مرزی سومار را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهد و گزارش آن را به صورت مستمر ارائه نماید.

سامانه ها و زیرساختهای مخابراتی موجود برای رونق بازارچه مرزی سومار جوابگو نیست و میبایست برای تقویت این حوزه، هماهنگی‌های لازم بین ارتش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفته و تا پایان سال اجرایی شود.

بخشی از مشکل آب در بازارچه مرزی سومار نشأت گرفته از وضعیت اقلیمی منطقه است. برای ساماندهی موضوع باید با یک برنامه ریزی جامع، موضوع تأمین آب شرب و آب بهداشتی غیرشرب از هم تفکیک شده و عملیات آبرسانی باید به صورت مستمر و منظم از طریق تانکر و تأمین آب معدنی، و آب بهداشتی نیز از طریق منابع آبی موجود در منطقه تأمین شود.

برق مبنای خدمات رسانی در عرصه های دیگر است و با اختلال آن ارائه خدمات‌در دیگر عرصه ها نیز کاملا مختل میشود. معاون عمرانی پیگیری کند که ادارات کل و شرکتهای حوزه وزارت نیرو باید تدابیر لازم را برای تأمین برق اضطراری بازارچه مرزی سومار اتخاذ نمایند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.