شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

سامانه ۱۴۸۰صدای مشاور بهزیستی با بیش از ۱۴ هزار تماس موفق
28 آذر 1397 - 10:11
شناسه : 13705
1
امید قادری اظهارداشت: ۱۴هزارو ۹۸۰ تماس موفق از طریق سامانه صدای مشاور بهزیستی به شماره ۱۴۸۰ از ابتدای سال تاکنون برقرار شده است. طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بیان کرد:مسائل زناشویی، مشکلات تربیتی، تحصیلی، آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد، تربیت فرزندان از مهمترین موارد مطرح شده طی برقراری تماس با این سامانه تلفنی بوده است.وی افزود: هر فرد برای بهترزندگی کردن و غلبه برمشکلات نیازمند آگاهی است که این از طریق مشورت با افرادخبره و متخصص بدست می آید.قادری گفت: خدمات مشاوره بهزیستی از ساعت هشت صبح تا ۱۹ عصر توسط۱۱ مشاور متخصص زن و مردم به تماس گیرندگان ارائه می شود.وی با بیان اینکه مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ از سال۷۹ در کرمانشاه آغاز به کارکرده افزود: برقراری تعامل بین تماس گیرنده و مشاورموجب می شود نیازتماس گیرندگان برطرف شده یا سبب تثبیت یابهبود سلامت روان آن ها شود.

پ
پ
 
 

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.