جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

ممنوعیت وجود مسافربر‌های بین راهی در کرمانشاه/پلیس راه باید با آن ها برخورد کند
24 آبان 1398 - 18:29
شناسه : 137401
0
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: وجود مسافربرهای بین راهی ممنوع بوده و پلیس راه باید با آن ها برخورد کند زیرا هیچ گونه نظارتی بر آن ها امکان پذیر نیست. طلوع‌‌کرمانشاه :

مهندس فریبرز کرمی بیان کرد: به طور کلی ساماندهی و نظارت بر مسافربری در پایانه ها، برعهده اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بوده و خارج از آن درحیطه وظایف این اداره کل نیست/وی با اشاره به نصب ۴ کیلومتر نیوجرسی در مسیر بزرگراه کربلا و نیز اقدامات اربعین حسینی (ع) گفت: نیوجرسی در پرتگاه، گردنه، دهانه پل و رودخانه ها و نیز مسیرهای خطرناکی که نیازمند جداکننده بود نصب شده است.

پ
پ

کرمی تصریح کرد: حدود ۷۰ کیلومتر از راه های استان به جهت ایمن سازی، زیباسازی جاده و نیز بازسازی نیازمند نصب نیوجرسی به ارزش ۱۶ میلیارد تومان است؛ طبق تفاهم نامه پیش نهادی و درصورت نوشتن آن، ۴۰ درصد از اعتبارات استانی و ۶۰ درصد باقی مانده از اعتبارات ملی و زارتخانه تامین خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: باتوجه به اهمیت راه ها و شروع سفرهای زمستانه، اقدامات پیشگیرانه آغاز شده است؛ بطوریکه بیش از ۵۰ اکیپ راهداری مستقر و توزیع شن و ماسه برای برف روبی انجام شده است.

وی در پایان با بیان اینکه ۷۰ کیلومتر راه روستایی در پروژه ملی راه های روستایی کشور کلنگ زنی شده اند اظهار کرد: ۵ کیلومتر از راه های روستایی ۱۴ شهرستان کلنگ زنی شده که بطور میانگین پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در تهیه زیرساخت دارند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.