جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

محکومیت ۱۰ میلیارد تومانی برای تخلف سازمان آرامستان‌های کرمانشاه
13 آذر 1398 - 15:14
شناسه : 144602
1
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: سازمان آرامستان‌های کرمانشاه به بیش از ۱۰ میلیارد تومان جریمه محکوم شد. طلوع‌‌کرمانشاه :

داریوش جودکی گفت: سازمان آرامستان‌های کرمانشاه به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۳۲۳ تومان جریمه محکوم شد/وی افزود: این حکم در شورای بدوی صادر شده و قابل تجدیدنظر است/مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان کرد: رای بدوی به مدت ۱۰ روز در مرکز استان و ۲۰ روز در دیوان عدالت قابل تجدید نظر است/جودکی خاطرنشان کرد: رسیدگی به این پرونده در راستای تامین رفاه حال مردم به عنوان حق قانونی آنها است/وی در مورد جزییات این پرونده نیز گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در مورد قیمت بالای قبر، پیگیریها از طریق نیروی انتظامی و بازرسین سازمان صمت به صورت نامحسوس انجام شد و در نهایت تخلف سازمان آرامستان برای فروش قبور یک و دو طبقه در بهشت زهرای کرمانشاه محرز شد.

پ
پ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بر اساس بررسی های انجام شده، قیمت قبور یک و دو طبقه نسبت به سال گذشته افزایش داشته که این افزایش قیمت غیرقانونی بوده البته سازمان آرامستان در دفاعیه خود عنوان کرده که این افزایش قیمت بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر بوده است.

به گفته این مسئول، بنا بر بخشنامه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرگونه افزایش قیمت منوط به تصمیم ستاد تنظیم بازار است که در استان، استاندار مسئولیت آن را به عهده دارد، با این حال سازمان آرامستان بدون ارجاع این موضوع به ستاد تنظیم بازار نسبت به افزایش قیمت قبور اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این بازار سیاه سبب نارضایتی مردم شده، عنوان کرد: در بازرسی های انجام شده ۴۹ مورد فروش قبور یک طبقه و ۲۱۸ مورد فروش قبور دو طبقه انجام شده که همگی با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب به فروش رسیده است/مهر

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.