جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

از هر ۱۰ روستای اورامانات هشت روستا درگیر گردشگری شده‌اند
18 آذر 1398 - 11:30
شناسه : 146385
2
فعال حوزه گردشگری: طلوع‌‌کرمانشاه :

یک فعال حوزه گردشگری در اورامانات گفت : منطقه اورمانات کرمانشاه اکنون در شرایطی قرار گرفته که از هر ۱۰ روستای آن هشت روستا درگیر گردشگری شده‌اند./او گفت : مردم روستا‌های اورامانات، چون اقتصاد گردشگری را در سفره‌هایشان دیده‌اند، برای همین به خوبی از آن استقبال می‌کنند و روز به روز گردشگری در این منطقه گسترده‌تر می‌شود./توسعه گردشگری در هر منطقه‌ای مستلزم سرمایه گذاری در بخش‌های زیرساختی آن است./مرادی روند ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در منطقه اورمانات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با این روندی که اکنون پیش می‌رویم، می‌توان امیدوار بود که برای چهار تا پنج سال آینده به حد قابل قبولی از استاندارد‌ها برسیم/قطعا جذب گردشگران زیاد به منطقه‌ای ممکن است آن منطقه را هم با چالش‌هایی در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، محیط زیستی و … مواجه کند، لذا باید تلاش کنیم در اورامانات مدیریت گردشگری داشته باشیم که این مستلزم همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی است.

پ
پ

آزاد مرادی یک فعال حوزه گردشگری در اورامانات بابیان اینکه چندسالی است که گردشگری در منطقه اورامانات کرمانشاه رونق خوبی گرفته، گفت : رونق گردشگری در این منطقه بصورت خودجوش و توسط بخش مردمی از چند روستا شروع شد و اکنون به جایی رسیده که از هر ۱۰ روستای منطقه، هشت روستا درگیر بحث گردشگری هستند.

او اکثر روستا‌های منطقه اورامانات را دارای ظرفیت گردشگری دانست و گفت : موقعیت جغرافیایی منطقه اورامانات و ساختار روستا‌های این منطقه، باعث شده تا ظرفیت‌های زیادی برای پذیرش گردشگر داشته باشند.

او گفت : مردم روستا‌های اورامانات، چون اقتصاد گردشگری را در سفره‌هایشان دیده‌اند، برای همین به خوبی از آن استقبال می‌کنند و روز به روز گردشگری در این منطقه گسترده‌تر می‌شود.

این فعال حوزه گردشگری در اورامانات به وجود برخی چالش‌ها برای توسعه گردشگری در این منطقه هم اشاره کرد وگفت: توسعه گردشگری در هر منطقه‌ای مستلزم سرمایه گذاری در بخش‌های زیرساختی آن است.

او گفت: هرچند در حال حاضر در بخش زیرساخت‌ها مانند امکانات رفاهی، اقامتی، پذیرایی و… اتفاقات خوبی در منطقه اورمانات بوجود آمده، اما هنوز فاصله زیادی با استاندارد‌ها داریم.

مرادی روند ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در منطقه اورمانات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با این روندی که اکنون پیش می‌رویم، می‌توان امیدوار بود که برای چهار تا پنج سال آینده به حد قابل قبولی از استاندارد‌ها برسیم.

او گفت: اگر می‌بینیم که امروز گردشگران زیادی به سمت شمال و یا مرکز ایران کشش پیدا می‌کنند و سرازیر می‌شوند، به خاطر در دسترس بودن این مناطق است، برای همین ما باید چندین برابر تلاش کنیم و آنقدر جذابیت‌های فرهنگی قوی خلق کنیم تا گردشگرانی از نقاط دور را به اورمانات بکشانیم.

مدیراقامتگاه بوم گردی ساتیار گفت: قطعا جذب گردشگران زیاد به منطقه‌ای ممکن است آن منطقه را هم با چالش‌هایی در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، محیط زیستی و … مواجه کند، لذا باید تلاش کنیم در اورامانات مدیریت گردشگری داشته باشیم که این مستلزم همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی است/ایسنا

تدوین:ایوب رحیمی

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.