جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

از درآمد اُپراتورها در استان بی خبریم/ از “ایرانسل” گلایه داریم
23 آذر 1398 - 16:34
شناسه : 148526
1
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه با انتقاد از عملکرد اپراتورها و بویژه ایرانسل در استان، گفت: اپراتورهای مختلفی در استان فعال هستند، اما نمی‌دانیم در استان چه می کنند و چقدر درآمد دارند؟/ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نسبت به عملکرد غیرشفاف اپراتورهای فعال در استان انتقاد کرد/بازوند گفت: اپراتورهای مختلفی در استان فعال هستند، اما نمی دانیم در استان چه می کنند؟ چقدر درآمد دارند؟ چه میزان خدمات ارائه می‌دهند ؟ و اصلا برنامه های توسعه‌ای آنها چیست؟/وی تصریح کرد: این حقیقا جای گلایه دارد که نسبت به فعالیت این اپراتورها بی اطلاع باشیم و اصلا ندانیم مدیران آنها چه کسانی هستند/بازوند با انتقاد از عملکرد اپراتور “ایرانسل” در استان گفت: این اپراتور در بحث زلزله و اربعین مشکلات بسیاری برای ما به وجود آورد، اما ما حتی نمیدانیم مسئول این اپراتور کیست و چقدر درآمد از این دو میلیون نفر جمعیت استان دارد و چرا این مشکلات را در استان به وجود آورده؟/استاندار کرمانشاه از کسر از حساب مشترکین بابت خدمات ارزش افزوده انتقاد کرد و افزود: در یک مورد در جوانرود از حساب یک جوان بدون اینکه اطلاع داشته باشد مبلغ ۱۲ میلیون تومان برداشت شده بود که این مصداق دزدی در روز روشن است/استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به قرارگیری مرکز مدیریت منطقه هشت مخابراتی در همدان، با انتقاد از این وضعیت گفت: کُد منطقه هشت(شامل استان های کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، مرکزی) به دلیل ملاحظات جنگی در آن زمان به استان همدان داده شده بود، اما الان ۳۰ سال از پایان جنگ می گذرد و این مرکزیت باید به کرمانشاه داده شود، چرا که عمده جمعیت غرب کشور در این استان است/بازوند از مسئول تنظیم مقررات رادیویی سازمان مقررات خواست یا این مرکزیت را به استان کرمانشاه بدهند و یا کُد کرمانشاه را عوض کنند.

پ
پ

استاندار کرمانشاه با انتقاد از عملکرد اپراتورها و بویژه ایرانسل در استان، گفت: اپراتورهای مختلفی در استان فعال هستند، اما نمی‌دانیم در استان چه می کنند و چقدر درآمد دارند؟

جلسه امروز (۲۳ آذر) شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمانشاه با توجه به حضور مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور به مباحث مخابراتی استان اختصاص یافت.

در ابتدای این جلسه سیدمحمد امامی مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور به ارائه گزارشی از وظایف این سازمان پرداخت و گریزی هم به مشکلات اپراتورها در استان داشت.

وی افزود: برای بهبود پوشش در استان های مختلف و بویژه استان کرمانشاه مشکلاتی داریم که امیدواریم با مساعدت مسئولین استان این مشکلات برطرف شود.

امامی تصریح کرد: در حال حاضر در بحث پوشش با سه نیاز اساسی از جمله تامین برق، تامین امنیت جهت پیشگیری از سرقت سایت ها و نیز همکاری موثر شهرداری های جهت نصب سایت در شهرها داریم.

وی افزود: چنانچه این خدمات به اپراتورها ارائه شود، تاثیر بسیاری در بهبود عملکرد آنها و نیز بهبود کیفیت ارتباطات استان خواهد داشت.

امامی تاکید کرد: در کارگروهی تمام مشکلات ارتباطی استان احصا شده و ظرف ۴۵ روز آینده تعیین تکلیف و گزارش آن به مسئولان استان کرمانشاه ارائه می‌شود.

به دنبال صحبت های این مسئول، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نسبت به عملکرد غیرشفاف اپراتورهای فعال در استان انتقاد کرد.

بازوند گفت: اپراتورهای مختلفی در استان فعال هستند، اما نمی دانیم در استان چه می کنند؟ چقدر درآمد دارند؟ چه میزان خدمات ارائه می‌دهند ؟ و اصلا برنامه های توسعه‌ای آنها چیست؟

وی تصریح کرد: این حقیقا جای گلایه دارد که نسبت به فعالیت این اپراتورها بی اطلاع باشیم و اصلا ندانیم مدیران آنها چه کسانی هستند.

بازوند با انتقاد از عملکرد اپراتور “ایرانسل” در استان گفت: این اپراتور در بحث زلزله و اربعین مشکلات بسیاری برای ما به وجود آورد، اما ما حتی نمیدانیم مسئول این اپراتور کیست و چقدر درآمد از این دو میلیون نفر جمعیت استان دارد و چرا این مشکلات را در استان به وجود آورده؟

به دنبال طرح این انتقادات، امامی با بیان اینکه وزرات ارتباطات وفناوری اطلاعات یکی از شفاف ترین وزارتخانه هاست، تاکید کرد: هر اطلاعاتی که از نحوه فعالیت، میزان درآمد و خدمات دهی اپراتورها در استان بخواهید در اختیار استان قرار می‌گیرد.

استاندار کرمانشاه از کسر از حساب مشترکین بابت خدمات ارزش افزوده انتقاد کرد و افزود: در یک مورد در جوانرود از حساب یک جوان بدون اینکه اطلاع داشته باشد مبلغ ۱۲ میلیون تومان برداشت شده بود که این مصداق دزدی در روز روشن است.

امامی در این زمینه هم با تایید صحبت های استاندار در خصوص خدمات ارزش افزوده، گفت: در حال حاضر با اطلاع موضوع به قوه قضاییه، این پرونده یک میلیون و ۶۰۰ هزار شاکی در کشور دارد و در دستگاه قضایی پرونده آن باز است.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به قرارگیری مرکز مدیریت منطقه هشت مخابراتی در همدان، با انتقاد از این وضعیت گفت: کُد منطقه هشت(شامل استان های کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، مرکزی) به دلیل ملاحظات جنگی در آن زمان به استان همدان داده شده بود، اما الان ۳۰ سال از پایان جنگ می گذرد و این مرکزیت باید به کرمانشاه داده شود، چرا که عمده جمعیت غرب کشور در این استان است.

بازوند از مسئول تنظیم مقررات رادیویی سازمان مقررات خواست یا این مرکزیت را به استان کرمانشاه بدهند و یا کُد کرمانشاه را عوض کنند.

بحث تبلیغات گردشگری هم به عنوان دستور کار پایانی این نشست مطرح شد و امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه اعتبار تبلیغات گردشگری استان از محل نفت و گاز است، گفت: متاسفانه این اعتبارات تخصیص نمی یابد و برای همین  همواره به مشکل بر می‌خوریم.

استاندار کرمانشاه از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست تا ۴۰۰ میلیون تومان بابت تبلیغات گردشگری به میراث فرهنگی تخصیص یابد و یا اصلاح موافقت نامه ظرف ۱۰ روز آینده صورت گیرد/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.