شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

۸۹ میلیارد تومان رقم تفاهم نامه میان وزارت ارشاد و استانداری کرمانشاه/ ۸ میلیارد برای فرهنگ و هنر؛ ایجاد اشتغال ۳ میلیارد!
01 بهمن 1397 - 10:35
شناسه : 16492
0
تفاهم‌نامه وزارت ارشاد و استانداری کرمانشاه به کجا انجامید؟ طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه سه ساله میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمانشاه در سال جاری، گفت: از رقم ۸۹ میلیارد تومان این تفاهم نامه، میزان ۶۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان سهم استان و ۲۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان سهم وزارت ارشاد است. که تا کنون بیش از ۱۱٫۵ میلیارد تومان آن تخصیص شده است.

پ
پ

 حجت الاسلام رحیم جعفری رقم تفاهم نامه میان وزارت ارشاد و استانداری کرمانشاه که در ابتدای امسال منعقد شد را ۸۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: از این میزان ۶۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان سهم استان و ۲۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان سهم وزارت ارشاد است.

وی با اشاره به سه ساله بودن این تفاهم نامه، گفت: قرار است طی سالهای ۹۷، ۹۸ و ۹۹ این توافق نامه محقق شده و اعتبارات تامین شده صرف انجام برنامه ها و پروژه های فرهنگی استان شود.

جعفری در تشریح تعهدات استان در این تفاهم نامه گفت: از سهم ۶۵ میلیارد تومانی استان، ۷٫۹ میلیارد تومان آن مربوط به حوزه فرهنگی و هنری است که تاکنون ۵۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.

وی افزود: در همین راستا جلسات متعددی با استانداری داشته ایم تا بتوانیم تخصیص این اعتبارات را افزایش دهیم و به نظر می رسد عمده تخصیص ها در این حوزه به پایان سال مالی موکول شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: در بخش عمرانی هم تعهد استان ۵۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که بیش از هشت میلیارد تومان آن تاکنون پرداخت شده که صرف پروژه های نیمه کاره فرهنگی استان شده است.

جعفری تصریح کرد: در بخش فنی و اعتباری(ایجاد اشتغال) نیز سهم استان سه میلیارد تومان بوده که از این میزان بیش از ۱٫۸ میلیارد تومان آن تخصیص شده است.

وی افزود: در مجموع از سهم ۶۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی استان در این تفاهم نامه تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان آن تخصیص شده و به دنبال تخصیص مابقی آن هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در تشریح تعهدات وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی در این تفاهم نامه هم گفت: از مجموع ۲۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان سهم وزارت ارشاد، ۱٫۵ میلیارد تومان سهم معاونت هنری، ۲٫۴ میلیارد تومان سهم معاونت فرهنگی، ۶۰۰ میلیون تومان سهم معاونت مطبوعاتی، ۶۵۰ میلیون تومان سهم معاونت سینمایی، یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان سهم معاونت قرآنی، یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان سهم کانون های مساجد، ۷۰۰ میلیون توان سهم صندوق هنرمندان و ۱۴٫۵ میلیارد تومان آن سهم معاونت توسعه مدیریت ومنابع است که باید این اعتبارات را تامین کنند.

وی افزود: تاکنون از مجموع ۲۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان سهم وزارت ارشاد حدود ۱٫۵ میلیارد تومان آن به استان تخصیص شده و امیدواریم تا پایان سال مالی بتوانیم سهم تعهدات وزارت در سال ۹۷ را بگیریم./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.