شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

۱۵۸ کاندیدا در استان کرمانشاه تایید صلاحیت شدند/ شروع تبلیغات کاندیداها از ساعت ۲۴ امشب (۲۳ بهمن)
23 بهمن 1398 - 13:01
شناسه : 172856
1
برای تصاحب 8 کرسی در برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس طلوع‌‌کرمانشاه :

رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت: نهایتا با بررسی های صورت گرفته لیست نهایی داوطلبین روز گذشته به وزارت کشور و دفاتر هیات نظارت استان ها اعلام شد. بر اساس لیست اعلامی، ۱۵۸ کاندیدا در استان کرمانشاه تایید صلاحیت  شده‌اند که برای تصاحب هشت کُرسی نمایندگی مجلس در شش حوزه انتخابیه استان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاندیداها بر اساس قانون از ساعت ۲۴ امشب و با شروع روز ۲۴ بهمن ماه تا ۲۴ ساعت قبل از رای گیری فرصت انجام تبلیغات دارند. فعالیت کاندیداها در ایام تبلیغات به شدت تحت نظر است و هرگونه تخلف می تواند در رد صلاحیت آنها تاثیرگذار باشد.

پ
پ

حجت الاسلام محسن مفید رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه با اشاره به اتمام دومین مرحله از رسیدگی به شکایات کاندیداهای رد صلاحیت شده در شورای نگهبان گفت: نهایتا با بررسی های صورت گرفته لیست نهایی داوطلبین روز گذشته به وزارت کشور و دفاتر هیات نظارت استان ها اعلام شد.

وی افزود: بر اساس لیست اعلامی، ۱۵۸ کاندیدا در استان کرمانشاه تایید صلاحیت  شده‌اند که برای تصاحب هشت کُرسی نمایندگی مجلس در شش حوزه انتخابیه استان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مفید در خصوص قطعی بودن این آمار گفت: نظارت شورای نگهبان استصوابی است یعنی محدود به زمان نیست و قبل، حین و بعد از انتخابات نیز ادامه دارد، بنابراین تا زمان انتخابات اگر سندی به دست شورای نگهبان برسد که صلاحیت فردی که قبلا تایید شده را رد کند، آن کاندیدا رد شده و یا اگر سندی برسد که صلاحیت فردی که قبلا رد شده را تایید کند، آن کاندیدا تایید می‌شود.

رییس دفتر شورای نگهبان در استان در ادامه با اشاره به شروع فعالیت  تبلیغاتی کاندیداها از ساعت ۲۴ امشب (۲۳ بهمن) گفت: کاندیداها بر اساس قانون از ساعت ۲۴ امشب و با شروع روز ۲۴ بهمن ماه تا ۲۴ ساعت قبل از رای گیری فرصت انجام تبلیغات دارند.

وی یادآور شد: فعالیت کاندیداها در ایام تبلیغات به شدت تحت نظر است و هرگونه تخلف می تواند در رد صلاحیت آنها تاثیرگذار باشد.

مفید خاطرنشان کرد: در فصل ششم قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی موارد مجاز و غیرمجاز تبلیغاتی ذکر شده و در فصل هشت و نهم این قانون در خصوص تخلفات و نحوه برخورد با آنها صحبت شده است.

رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه هرگونه خرید و فروش رای در زمان رای گیری را جرام دانست و افزود: افراد در صورت مشاهده این موارد مستندات خود را به دفتر شورای نگهبان در استان و نیز دفاتر شهرستانها گزارش دهند./ ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.