شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

مورد مشکوک به کرونا در زندان‌های کرمانشاه نداشتیم/ مجازات «افساد فی الارض» در انتظار محتکران اقلام بهداشتی
15 اسفند 1398 - 9:28
شناسه : 182494
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه مجازات اخلالگران نظام سلامت را در حد «افساد فی الارض» عنوان کرد و گفت: خط قرمز ما حفظ سلامت و امنیت مردم است./صادقی از مردم خواست در صورت آگاهی از انبارهای دپو اقلام بهداشتی آن را به پلیس ۱۱۰ یا دستگاه‌های که وظیفه نظارت را برعهده دارند اطلاع دهند تا برخورد قاطع صورت بگیرد./وی در خصوص کمبود مواد ضدعفونی و ماسک در بازار، اضافه کرد: اولویت عرضه اقلام بهداشتی با مراکز درمانی و بیمارستان‌ها است، البته با تلاش‌های که صورت گرفته به تدریج اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم به وفور به بازار تزریق می‌شود./وی در پاسخ به نگرانی خانواده‌های زندانیان در رابطه با محیط زندان و بیماری کرونا، گفت: به اندازه کافی اقلام بهداشتی مورد نیاز در اختیار زندانیان است و افرادی که به حکم قضایی وارد زندان می‌شوند در ورودی کنترل شده و اگر موردی داشته باشند قرنطینه خواهند شد که به حمدالله تاکنون مورد خاص و مشکوکی که جای نگرانی باشد در زندان‌های کرمانشاه مشاهده نشده است./صادقی گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ زندانی که شرایط ترخیص را داشتند، برای کاهش شمار زندانیان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به مرخصی فرستاده شدند.

پ
پ

وی با اشاره به تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در استان، تصریح کرد: جلسات این ستاد با مصوباتی همراه بوده که دستگاه قضا استان در این خصوص کمیته‌ای با عنوان «نظارت قضایی بر اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا» تشکیل داده که در این رابطه رصد میدانی و بازرسی همراه با تعزیرات حکومتی و کارشناسان بهداشتی از سطح استان دارد.

محمدحسین صادقی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص اقدامات دستگاه قضا در راستای برخورد با اخلالگران نظام سلامت، اظهار داشت: رئیس قوه قضائیه در این رابطه موضع‌گیری خوبی داشته و به دادستان‌ها تاکید کرده که با محتکران اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم بدون رحم برخورد کنند.

وی با اشاره بخشنامه دادستان کل کشور در پاسخ به نامه وزیر بهداشت، ادامه داد: افرادی که در زمینه دپو، احتکار، اجتناب از عرضه اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم کوتاهی می‌کنند، اقدامات این دسته از افراد باید با شرایط قانونی مطابق با قانون مجازات اسلامی باشد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه مجازات اخلالگران نظام سلامت را در حد «افساد فی الارض» عنوان کرد و افزود: خط قرمز ما حفظ سلامت و امنیت مردم است؛ هرکس بخواهد در این بازار از باب فردطلبی، سودجویی و فرصت‌طلبی از این اوضاع به نفع خود سوءاستفاده کند از سوی قوه قضائیه برخورد جدی می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در استان، تصریح کرد: جلسات این ستاد با مصوباتی همراه بوده که دستگاه قضا استان در این خصوص کمیته‌ای با عنوان «نظارت قضایی بر اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا» تشکیل داده که در این رابطه رصد میدانی و بازرسی همراه با تعزیرات حکومتی و کارشناسان بهداشتی از سطح استان دارد.

 

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از شهروندان خواست، مراجعات غیرضروری به دستگاه قضا نداشته باشند، ضمن حفظ آرامش خود به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند، از حضور در اجتماعات خودداری کنند، اخبار را از منابع موثق بگیرند، اقلام بهداشتی مورد نیاز را به اندازه نیاز و ضرورت خانواده خود تهیه کنند و مالکان هوای مستاجران را با توجه به شرایط اقتصادی حاکم داشته باشند.

وی در پایان، با قدردانی از زحمات دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای مقابله با ویروس کرونا به نقش برجسته رسانه‌ها در راستای آموزش‌های پیشگیرانه و افزایش آگاهی عمومی مردم در این رابطه اشاره کرد/فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.