جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

سوختن دومین بیمارستان قدیمی کشور یک تراژدی تلخ در سال کرمانشاه ۲۰۲۰ است / اگر با خاطیان برخورد نشود دیگر بناهای تاریخی هم به این سرنوشت دچار می‌شوند
28 اسفند 1398 - 21:09
شناسه : 188461
1
رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

ابراهیم مرادی رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر کرمانشاه با ابراز تاسف شدید از آتش گرفتن بیمارستان تاریخی مسیح (دکتر مرادیان) اظهار داشت: بیمارستانی که در شب چهارشنبه سوری در آتش سوخت، دومین بیمارستان قدیمی ایران است و ساخت آن به اواخر دوران قاجار بازمی‌گردد/وی عنوان کرد: شنیدن این خبر نه تنها برای کرمانشاهی‌ها بلکه برای هر ایرانی فرهنگ دوستی آن هم در سال کرمانشاه ۲۰۲۰ بسیار دردآور و تاسف‌برانگیز است/وی افزود: سال‌هاست دلسوزان خواهان تبدیل بیمارستان تاریخی دکتر مرادیان به موزه بهداشت و درمان کرمانشاه هستند ولی متاسفانه این کار صورت نگرفت و با استفاده از همین بی تفاوتی‌ها، مجموعه را از لیست آثار ملی خارج شد و در گام روم به دنبال تغییر کاربری آن هستند.

پ
پ

مرادی تاکید کرد: مجموعه شورا در راستای انجام مسئولیتی که بر عهده دارد به زودی و در اولین نشست رسمی، یک موضع‌گیری قاطع در برابر این اتفاق تلخ خواهد کرد و تذکرهای لازم را به مجموعه های مسئول خواهد داد.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر کرمانشاه تاکید کرد: در شرایط فعلی از دادستان محترم و استاندار کرمانشاه تقاضا دارم سریعا موضوع عمدی بودن این حادثه را بررسی کنند و با خاطیان احتمالی شدیدا برخورد کنند.

وی یادآور شد: اگر برخورد جدی با خاطیان صورت نگیرد، این سرنوشت شوم در کمین دیگر بناهای تاریخی کرمانشاه است و فرصت طلبان ممکن است تراژدی‌های بزرگتری را رقم بزنند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.