جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

توقیف ۱۱۵ خودرو در کرمانشاه/از بامداد فردا وارد محدودیت‌های تردد سیزده‌بدر می‌شویم
11 فروردین 1399 - 14:54
شناسه : 192790
1
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در پی اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این استان، 115 دستگاه خودرو توقیف و بعد از اعمال قانون به پارکینگ منتقل شد. طلوع‌‌کرمانشاه :

فضل‌الله شیری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی علاوه بر ابلاغ‌ها و تذکرات داده شده، ۱۱۵ دستگاه خودرو توقیف و بعد از اعمال قانون (جریمه ۵۰۰ هزار تومانی) به پارکینگ منتقل شده‌اند/وی تصریح کرد: قانون‌گذار درخصوص تردد در بحث حمل و نقل‌های عمومی، ارزاق عمومی و همچنین سوخت برای کامیون‌ها استثنا قائل شده و تحت هر شرایطی می‌توانند عبور کنند/شیری ادامه داد: از یک بامداد فردا وارد محدودیت‌های تردد سیزده‌بدر می‌شویم، خروج از تمامی شهرها و بخش‌ها، هرگونه توقف در حاشیه پارک و تفرجگاه‌ها ممنوع است/وی افزود: برای پلاک‌های خارج از هر شهر منع تردد اعمال می‌شود، حتی از تردد غیرضروری خودرو تابع همان شهر نیز جلوگیری و اعمال قانون از جمله توقیف یک ماه و ۵۰۰ هزار جریمه اعمال می‌شود/شیری در پایان از عشایری که از استان‌های دیگر هستند و در کرمانشاه سکونت دارند خواست، تردد خود را به حداقل برسانند، فقط در مورد ضرورت تردد داشته باشند درغیر این صورت برای تردد باید نامه از فرمانداری مربوطه را به همراه داشته باشند.

پ
پ

فضل‌الله شیری امروز  نعمت سلامت و امنیت  را از مهمترین مباحث هر جامعه دانست و اظهار داشت: باید به ابلاغیه‌های مطرح شده از سوی ستاد مقابله با کرونا پایبند باشیم، یکی از این‌ها بحث‌ها قطع زنجیره انتقال کرونا با قطع مراودات اجتماعی و به حداقل رساندن آن است.

وی شرط اول و محوریت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را در قالب مشارکت مردم عنوان کرد و افزود: طرح  از هشتم بهمن‌ماه به صورت ویژه ابلاغ شد و به موجب آن تردد وسایل نقلیه با پلاک خارج استان‌ها ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: پلاک‌های خارج از استان برابر قانون مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و همچنین توقیف در پارکینگ به مدت یک ماه اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: کارت ملی که سکونت و هویت شهر را مشخص می‌کند و بیمه‌نامه خودرو که قطعا آدرس پلاک یا دارنده وسلیه نقلیه را دارد؛ مدارک شناسایی تردد بحث پلاک خودرو است که به ادارات و سازمان‌های که پلاک خارج از استان دارند و همچنین کارمندهای با تابعیت استان‌های دیگر دارند خواسته شده برای اجازه تردد گواهی اداره را همراه داشته باشند، در غیر این صورت برخورد قاطع خواهد بود/فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.