شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

تردد پلاک های خارج از استان ممنوع است
20 فروردین 1399 - 15:44
شناسه : 196448
1
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان: "ممنوعیت تردد پلاک های خارج از استان و غیر ساکن ادامه دارد". طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه_پایگاه خبری طلوع_”سرهنگ فضل الله شیری” در این مورد گفت: تردد وسائط نقلیه خارج از استان ممنوع بوده و برابر ضوابط ابلاغی، متخلفین مشمول اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو خواهند شد/وی گفت: ملاک تشخیص بومی و ساکن بودن پلاک وسیله نقلیه، کارت ملی و بیمه نامه شخص ثالث و احراز هویت و سکونت راننده است/سرهنگ شیری افزود؛ هرگونه تغییر در اعداد، ارقام، مخدوش کردن پلاک و در اختیار گذاشتن آن به شخص یا نصب روی وسیله نقلیه دیگر یا حرکت با تک پلاک یا بدون پلاک، ممنوع بوده که علاوه بر اعمال قانون شامل توقیف هم می شود.

پ
پ

سرهنگ شیری در بخشی از صحبت هایش بیان داشت، تردد کادر بهداشت و درمان و خدمات پزشکی و پزشکان و پرستاران تلاشگر عرصه سلامت در معابر شهری و جاده ها با ارائه کارت شناسایی یا برگ ماموریت بلامانع است.
این مقام انتظامی در پایان ضمن انتقاد از افزایش ترددهای شهری از شنبه همین هفته که قطعا به شیوع بیماری کمک می کند، بیان داشت: تردد وسایل نقلیه نظامی، انتظامی، امدادی، مدیریت بحران و خدمات پزشکی و درمانی هم برابر قانون به جهت خدمات عمومی مستثنی می باشد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.