جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

بهره‌برداری از پروژه سه راهی هرسین در سال ۹۹
19 بهمن 1397 - 10:28
شناسه : 20516
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

مسعود شریفی در خصوص آخرین وضعیت پروژه سه راهی هرسین به هرسین حد فاصل پلیس راه تا شهرستان هرسین گفت: این پروژه در مجموع ۲۳ کیلومتر بوده که ۱۹ کیلومتر آن تاکنون انجام شده و ۴ کیلومتر بعد از پل روگذر راه آهن تا بعد از روستای چهر باقی مانده است/مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: این پروژه یک پروژه ملی است که مربوط به کریدور بزرگراهی میاندوآب- کرمانشاه- بندرامام است/وی اشاره ای به پروژه زیرگذر بیستون نیز داشت و گفت: این پروژه اردیبهشت ماه سال ۹۶ آغاز شده و هدف از اجرای آن کاهش ترافیک عبوری در ورودی شهرستان بیستون و روان سازی ترافیک در مجموعه تاریخی بیستون بوده است/شریفی برنامه زمانبندی اتمام این پروژه را در صورت تخصیص کامل اعتبارات و حل شدن مشکل جابجایی لوله گاز موجود در منطقه، انتهای سال ۹۷ اعلام کرد/شریفی اشاره ای نیز به پروژه بزرگراه سنقر- بیستون داشت و گفت: طول این پروژه ۵۵ کیلومتر بوده که هم اکنون ۴ کیلومتر آن در دست بهره‌برداری بوده و ۶ کیلومتر آن در حال ساخت است و مطالعات ۴۵ کیلومتر دیگر آن نیز به اتمام رسیده است/وی برنامه زمانبندی برای اتمام این پروژه را سال ۱۴۰۰ اعلام کرد و یادآور شد: این پروژه سال ۹۳ آغاز شده است

پ
پ

مسعود شریفی در خصوص آخرین وضعیت پروژه سه راهی هرسین به هرسین حد فاصل پلیس راه تا شهرستان هرسین گفت: این پروژه در مجموع ۲۳ کیلومتر بوده که ۱۹ کیلومتر آن تاکنون انجام شده و ۴ کیلومتر بعد از پل روگذر راه آهن تا بعد از روستای چهر باقی مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: این پروژه یک پروژه ملی است که مربوط به کریدور بزرگراهی میاندوآب- کرمانشاه- بندرامام است.

وی زمان آغاز این پروژه را سال ۹۱ اعلام کرد و ادامه داد: برنامه زمانبندی برای اتمام این پروژه نیز سال ۹۹ اعلام شده است.

شریفی میزان اعتبار برآورد شده برای این پروژه را ۴۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تا کنون ۲۶۰ میلیارد ریال آن هزینه شده است.

این مسئول تصریح کرد: این پروژه کریدور بزرگراهی شمال غرب کشور به جنوب غرب کشور است و از میاندوآب تا بندر امام خمینی ادامه دارد.

بهره برداری از زیرگذر بیستون انتهای سال ۹۷

وی اشاره ای به پروژه زیرگذر بیستون نیز داشت و گفت: این پروژه اردیبهشت ماه سال ۹۶ آغاز شده و هدف از اجرای آن کاهش ترافیک عبوری در ورودی شهرستان بیستون و روان سازی ترافیک در مجموعه تاریخی بیستون بوده است.

شریفی برنامه زمانبندی اتمام این پروژه را در صورت تخصیص کامل اعتبارات و حل شدن مشکل جابجایی لوله گاز موجود در منطقه، انتهای سال ۹۷ اعلام کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: اعتبار تعیین شده برای این پروژه ۱۵ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۱۲ میلیارد ریال آن هزینه شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هدف از اجرای آن روانسازی عبور و مرور به مجموعه تاریخی بیستون و کاهش قابل ملاحظه ترافیک در شهر بیستون است.

اتمام پروژه بزرگراه سنقر- بیستون در سال ۱۴۰۰

شریفی اشاره ای نیز به پروژه بزرگراه سنقر- بیستون داشت و گفت: طول این پروژه ۵۵ کیلومتر بوده که هم اکنون ۴ کیلومتر آن در دست بهره‌برداری بوده و ۶ کیلومتر آن در حال ساخت است و مطالعات ۴۵ کیلومتر دیگر آن نیز به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه برنامه زمانبندی برای اتمام این پروژه را سال ۱۴۰۰ اعلام کرد و یادآور شد: این پروژه سال ۹۳ آغاز شده است.

وی اعتبار برآورد شده برای این پروژه را ۱۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: ۱۲ درصد از کل ۵۵ کیلومتر پروژه تاکنون انجام شده و حدود ۲۰ درصد یعنی  ۱۰ کیلومتر در حال ساخت بوده و ۵۰ درصد آن نیز در دست مطالعه است.

شریفی اعتبار هزینه شده برای این پروژه تاکنون را ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این پروژه ادامه آزادراه ساوه- کرمانشاه همدان و ادامه کریدور میاندوآب- سنندج- سنقر-هرسین- بندرامام است/مهر

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.