جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

مردم زلزله زده علوفه برای دامهایشان ندارند/ وزیر کشاورزی سفری نمایشی به منطقه داشت و بدون دستاورد بازگشت
06 آذر 1396 - 13:55
شناسه : 2314
1
تجری: طلوع‌‌کرمانشاه :

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: وزیر جهاد کشاورزی نمایشی و فرمایشی به اینجا آمد و با پذیرایی سه وعده غذایی در حالی که مردم منطقه حتی آب برای آشامیدن ندارند منطقه را ترک کرد بدون اینکه دستاوردی برای منطقه داشته باشد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع، فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس امروز در جریان بازدید معاون اول رئیس جمهور از روستای زلزله زده ناوفره سرپل‌ذهاب گفت: عمق فاجعه زمین لرزه بسیار وسیع بود اما مردم غیور ایران اولین ناجی مردم آسیب دیده بودند که در همان ساعات اولیه به کمک آمدند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم منطقه زلزله زده مردمی نجیب هستند و در این منطقه طیف های مختلف از قهرمان ملی تا دانشمند و تحصیل کرده ملی زندگی می کنند و با توجه به اصالت و نجابتی که دارند اگر ریالی هم به آنها پرداخت نشود اعتراض نخواهند کرد.

وی خطاب به جهانگیری گفت: از آنجا که شما مدیر اجرایی نظام و کشور هستید و تصمیمات کلیدی و مصوبات دولت باید با نظارت شما انجام شود انتظار داریم کمک ویژه ای به این منطقه داشته باشید.

تجری بیان کرد: با وجود اینکه مردم منطقه دامدار هستند، اما هنوز علوفه ندارند و جایگاه جبران خسارت دامی آنها مشخص نشده است.

این نماینده مجلس خواستار رسیدگی به وضعیت دام منطقه زلزله زده در استان شد و افزود: با توجه به فصل کشت، مردم منطقه بذر و علوفه ندارند.

وی گفت: وزیر جهاد کشاورزی نمایشی و فرمایشی به اینجا آمد و با پذیرایی سه وعده غذایی در حالی که مردم منطقه حتی آب برای آشامیدن ندارند منطقه را ترک کرد بدون اینکه دستاوردی برای منطقه داشته باشد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.