جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

بیش از هزار میلیارد ریال خسارت به آب و برق وارد شد
14 آذر 1396 - 9:29
شناسه : 2490
1
در زلزله اخیر استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

حجم خسارت‌های وارد شده به آب و برق این مناطق در بخش برق ۳۲۰ میلیارد ریال و در بخش آب و آبفا ۷۱۰ میلیارد ریال بوده است.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طلوع، با دستور وزیر صنعت مبنی بر بسیج همه امکانات، برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای رسیدگی به بخش‌های صنعتی در مناطق زلزله زده و همچنین کمک به مردم آسیب دیده انجام شد.

وزارت نیرو اعلام کرد: زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله، ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه به هفت شهرستان و حدود یک هزار و ۹۵۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرد.

بر این اساس خسارت‌های زیادی هم به صنعت آب و برق این مناطق وارد شد که موجب قطعی آب و برق شد. بررسی‌ها نشان می‌هد حجم خسارت‌های وارد شده به آب و برق این مناطق در بخش برق ۳۲۰ میلیارد ریال و در بخش آب وآبفا۷۱۰میلیارد ریال بوده است. 

برق دارشدن پست‌های فوق توزیع سرپل ذهاب وثلاث، قصرشیرین، شهیدسالمی، گیلانغرب ۲،۱ و مراکز حیاتی حساس و مهم و همچنین ۷۰ درصد معابر در روز اول حادثه، برق دارشدن مشترکان شهرستان سرپل ذهاب و۱۲۳روستا (با اولویت چاه‌های تامین آب شرب) در روز دوم حادثه، حضور تعداد ۶۴ اکیپ عملیاتی از استان‌های معین و تامین برق و روشنایی ۱۰ هزار چادر اسکان زلزله زدگان و پایداری شبکه برق‌رسانی در نقاط شهری و روستائی از مهمترین اقداماتی است که در بخش برق این استان انجام شده است.

راه‌اندازی تصفیه‌خانه آب شهر کرمانشاه و شهرهای شرقی استان با دیزل اضطراری درشب حادثه، ارسال ۱۳ دستگاه تصفیه و بسته بندی آب و آزمایشگاه سیار آب به مناطق حادثه دیده به منظور اصلاح فرآیند تصفیه موجود و تزریق مواد منعقد کننده جدید به منابع آب که منجر به کاهش کدورت آب ازntu 400  به زیرntu 5 شده بخشی از اقدامات وزارت نیرو در حوزه آب بوده است.

همچنین ارسال ۹۰ دستگاه تانکرآبرسانی سیار به نقاط حادثه دیده شهری و روستاها، توزیع بیش از دو میلیون آب بسته بندی در نقاط حادثه دیده، رفع عیب خطوط اصلی انتقال آب در شهرهای قصرشیرین و سرپل ذهاب در پایان روز اول، حضور۴۵ اکیپ عملیات اجرائی با تجهیزات کامل ازاستان‌های معین، برق دار کردن چاه‌های روستائی و راه‌اندازی ۱۲۰ حمام نیز از اهم اقدامات وزارت نیرو در حوزه آّب بوده است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.