وی با تاکید بر اینکه حضور دانشآموزان در فضای مجازی باید با محدودیت و زیر نظر بزرگترها باشد، ادامه داد: عدم تمرکز، بی دقتی و حواسپرتی از پیامدهای حضور بیش از حد دانشآموزان در فضای مجازی است، البته این جدا از انحرافاتی است که ممکن است در پی استفاده نادرست از این فضا برای دانش آموزان بوجود آید.
احمدی تاکید کرد: دانشآموزان به دلیل داشتن تفکر انتزاعی توان تجزیه و تحلیل ندارند، لذا به راحتی ممکن است تحت تاثیر قرار گرفته و دچار انحراف شوند که این موضوع ضرورت نظارت خانوادهها به طور نامحسوس بر حضور فرزندانشان در فضای مجازی را نشان میدهد.
مرادی تصریح کرد: استفاده از فضای مجازی به عنوان یک وسیله کمک آموزشی در روزگار کرونا میتواند در یادگیری دانشآموزان مفید واقع شود، اما باید اول فرهنگ استفاده از آن نهادینه شود./ایسنا
دیدگاه