شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

پای دستگاه قضائی به مسئله کرونا در استان باز شد
15 مهر 1399 - 13:57
شناسه : 260705
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه می گوید هماهنگی ها با رئیس کل دادگستری و ضابطین قضائی انجام شده تا، با کسانی که پروتکل بهداشتی را رعایت نکنند شدیداً برخورد شود/بازوند از راه‌اندازی سامانه «هست اینجا hastinja.ir» برای توزیع ماسک ارزان در استان خبر داد و گفت: در این سامانه هر بسته ۵۰ عددی ماسک سه‌لایه زیرقیمت مصوب وزارت بهداشت، به ازای هر عدد هزار تومان، بسته‌ای ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که در مراکز مشخص شده و معرفی‌شده در سامانه قابل دریافت است/وی با بیان اینکه محدودیت‌های اعمال شده قطعا ضمانت اجرایی خواهد داشت، گفت: ما به دنبال مجازات شدید و اذیت کردن مردم نیستیم، اما با کسانی که پروتکل بهداشتی را رعایت نکنند شدید برابر قانون برخورد می‌شود، چرا که اگر این کار نکنیم سلامت کل استان به خطر می‌افتد.

پ
پ

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به وضعیت نگران گننده اپیدمی کرونا در استان گفت: حال و روز کرمانشاه اصلا خوب نیست، و به طور متوسط در هر یک و نیم ساعت یک نفر را از دست میدهیم 

وی با بیان اینکه بیش از ۵۵۰ تخت بیمارستانی در اختیار بیماران کرونایی استان است، گفت: حدود ۲۵۰ تخت آی. سی. یو در سطح بیمارستان‌های استان داریم که متاسفانه امروز بیش از ۱۰۰ تخت آن توسط بیماران کرونایی اشغال شده است.

استاندار کرمانشاه از مردم خواست، پروتکل‌های بهداشتی را حداقل با زدن یک ماسک رعایت کنند اگر رعایت نشود کرمانشاه هزینه سنگینی را خواهد داد.

بازوند از ۵۸ صنفی که دفاتر کاری خود را با توجه به وضعیت قرمز استان تعطیل کرده‌اند تشکر کرد و گفت: شهروندان اگر کار ضروری ندارند از خانه بیرون نیایند، مکان‌های عمومی و پاساژ‌ها پروتکل‌ها را رعایت کنند به فعالیت شبانه‌روزی کادر درمان توجه داشته باشند که با بی‌احتیاطی، مدافعان سلامت را خسته نکنیم.

بازوند از راه‌اندازی سامانه «هست اینجا hastinja.ir» برای توزیع ماسک ارزان در استان خبر داد و گفت: در این سامانه هر بسته ۵۰ عددی ماسک سه‌لایه زیرقیمت مصوب وزارت بهداشت، به ازای هر عدد هزار تومان، بسته‌ای ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که در مراکز مشخص شده و معرفی‌شده در سامانه قابل دریافت است.

وی با بیان اینکه پیک سوم کرونا با همزمانی با آنفولاآنزا تشدید می‌شود، افزود: رانندگان تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها دقت کنند به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه ندهند.

بازوند با اشاره به تمدید ۱۹ محدودیت اعمال شده در استان، گفت: از امروز بررسی می‌کنیم اگر رعایت نشود از روز شنبه ضمن هماهنگی که با رئیس کل دادگستری و دادستان و همچنین ظابطین خواهیم داشت، برخورد می‌شود که مطوئنا سبب گله‌مندی شهروندان هم خواهد شد.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های اعمال شده قطعا ضمانت اجرایی خواهد داشت، گفت: ما به دنبال مجازات شدید و اذیت کردن مردم نیستیم، اما با کسانی که پروتکل بهداشتی را رعایت نکنند شدید برابر قانون برخورد می‌شود، چرا که اگر این کار نکنیم سلامت کل استان به خطر می‌افتد/سیما

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.