جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

دستگیری ۵۴۱ نفر از اراذل و اوباش کرمانشاه/کاهش ۹ درصدی سرقت های خشن در استان
27 مهر 1399 - 16:24
شناسه : 261041
6
طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه_پایگاه خبری طلوع_فرمانده انتظامی استان، مقابله با هرگونه ناامنی و برخورد قاطعانه با شرارت ها را جزو مهمترین اولویت های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در همین راستا ۵۴۱ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار نیز دستگیر شده اند/فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با مطلوب ارزیابی کردن شاخص های امنیتی در استان، یادآور شد: علاوه بر کاهش ۹ درصدی سرقت های خشن، ۵۴۱ نفر از اراذل و اوباش نیز دستگیر و یک هزار قبضه سلاح و هشت هزار عدد فشنگ نیز کشف شده است/وی در عین حال از کشف حدود ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: آمار کشفیات در این حوزه نسبت به نیمه نخست سال گذشته حدود ۲۸ درصد رشد نشان می دهد.

پ
پ

فرمانده انتظامی استان، مقابله با هرگونه ناامنی و برخورد قاطعانه با شرارت ها را جزو مهمترین اولویت های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در همین راستا ۵۴۱ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار نیز دستگیر شده اند.
 سردار “علی اکبر جاویدان” در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرا رسیدن هفته ناجا را گرامی داشت و گفت: امسال به خاطر تقارن با دهه آخر ماه صفر، بزرگداشت این هفته از ۱۳ تا ۲۰ مهر به بیست و هفتم این ماه تا دوم آبان منتقل شد.
وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی آماده دفاع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب و تامین امنیت مطلوب در جامعه است، گفت: برای نیل به این هدف مقدس همه ما حاضر هستیم جان خود را مانند دیگر همرزمان شهیدمان فدا کنیم.
سردار جاویدان با اشاره به حرکت جدی نیروی انتظامی برای رسیدن به پلیس در طراز انقلاب که جزو مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: کسب رضایت مردم و رهبر فرزانه انقلاب مواردی بوده که همیشه در دستور کار ماموران انتظامی بوده است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با مطلوب ارزیابی کردن شاخص های امنیتی در استان، یادآور شد: علاوه بر کاهش ۹ درصدی سرقت های خشن، ۵۴۱ نفر از اراذل و اوباش نیز دستگیر و یک هزار قبضه سلاح و هشت هزار عدد فشنگ نیز کشف شده است.
وی در عین حال از کشف حدود ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: آمار کشفیات در این حوزه نسبت به نیمه نخست سال گذشته حدود ۲۸ درصد رشد نشان می دهد.
سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در ۶ ماه سپری شده از سال جاری همکاران ما در بخش های مختلف ۲۷۲ هزار و ۶۳۵ عملیات پلیسی داشته اند که ماهانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ و روزانه یک هزار و ۵۱۶ مورد را شامل می شود که حجم قابل توجهی است.
رئیس پلیس استان کرمانشاه در عین حال از ارائه ۴۰۰ هزار خدمت به مردم توسط پلیس در ۶ ماهه امسال خبر داد و گفت: بیشتر این خدمات در حوزه راهنمایی و رانندگی، وظیفه عمومی و صدور گذرنامه بوده است.
وی یادآور شد: در این مدت بیش از هفت هزار پرونده نیز از مراجع قضائی به مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و کلانتری های کرمانشاه ارجاء شده که پنج هزار و ۶۵۰ مورد معادل ۷۱ درصد آنها منجر به صلح و سازش شده است.
سردار جاویدان در بخش دیگری از سخنانش به تقویت نیروی انسانی پلیس کرمانشاه نیز اشاره و اظهار کرد: امسال مجوز جذب و استخدام یک هزار و ۱۰۰ نفر از جوانان علاقه مند و واجد شرایط اخذ شده و این افراد پس از دریافت آموزش های لازم به عنوان خدمتگذار مردم مشغول به کار خواهند شد.
فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین با قدردانی از تلاش های شبانه روزی همکاران خود در بخش های مختلف پلیس استان گفت: یکی از برنامه هایی که با جدیت دنبال می شود نهضت خانه دار کردن آنهاست که در همین راستا ۱۵۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت است.
وی تصریح کرد: به یاری خداوند متعال امسال ۵۰۰ واحد مسکونی تا پایان سال آماده بهره برداری شده و تحویل همکاران متقاضی خواهد شد.
سردار جاویدان در پایان یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت را نیز گرامی داشت و از همکاری نیروهای مسلح، دستگاه قضائی و عموم مردم با برنامه های پلیس قدردانی کرد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.