جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

احتمال تعطیلی مشاغل غیرضروری از ساعت ۶ عصر و منع رفت و آمد شبانه در کرمانشاه
17 آبان 1399 - 12:43
شناسه : 261566
0
 استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شرایط خوبی بلحاظ شیوع کرونا در استان نداریم، از احتمال اعمال محدودیت‌هایی از جمله تعطیلی مشاغل غیرضروری(گروه 2، 3 و 4 ) از ساعت شش عصر از 20 آبان خبر داد. طلوع‌‌کرمانشاه :

هوشنگ بازوند در حاشیه نشست ستاد کرونا با اعلام اینکه هم اکنون ۱۱۷۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند، اظهار کرد: اگر این تعداد به ۱۴۰۰ بیمار برسد، شاید دیگر جایی برای بستری این بیماران نداشته باشیم، هر چند در تدارک ایجاد یک بیمارستان صحرایی هم هستیم./ بازوند گفت: در مجموع حدود ۳۵۰۰ تخت بیمارستانی در استان داریم که حدود ۳۵ درصد این ظرفیت در اختیار بیماران کرونایی است./وی با بیان اینکه راه مقابله با این بیماری رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم است، اظهار کرد: شب گذشته(جمعه) در بازدیدی که از سطح شهر داشتم متاسفانه دیدم برخی از جوانان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و بدون ماسک در سطح خیابانها قدم می زنند که این شرایط واقعا نگران کننده است./بازوند از احتمال اعمال محدودیت های جدیدی برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: یکی از این محدودیت ها که در ستاد ملی کرونا نیز تصویب شده، تعطیلی مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ از ساعت ۱۸ عصر است که اگر مجبور باشیم این مورد در استان هم اعمال خواهد شد و تنها کسب و کارهای ضروری بعد از این ساعت مجاز به فعالیت خواهند بود./استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بسیاری از موارد بیماری از طریق شب نشینی های خانوادگی و دور همی ها منتقل می شود، گفت: اگر نیاز باشد منع رفت و آمد از ۹ شب تا چهار صبح هم اعمال خواهد شد.

پ
پ

وی با بیان اینکه در این پیک بیماری کرونا بسیاری افراد ناقل هیچ علامتی ندارند، گفت: از مردم تقاضا داریم از دور همی های خانوادگی بپرهیزند.

وی با بیان اینکه این محدودیت ها برای حفظ جان انسانهاست، گفت: از مردم استان می خواهیم همکاری لازم را داشته باشند تا از این بحران بگذریم، در غیراینصورت مجبوریم محدودیت های بیشتری اعمال کنیم.

بازوند به آمار بالای متوفیان کرونا در استان هم اشاره کرد  و گفت: نزدیک به ۲۰ روز است که به طور متوسط در هر ۷۰ دقیقه یک بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست می دهد که واقعا نگران کننده است و ضرورت توجه به دستورالعمل های بهداشتی را نشان می دهد./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.