جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

مبتلایان به کرونا ردیابی می‌شوند
29 آبان 1399 - 13:07
شناسه : 262054
2
استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: به منظور جلوگیری از تردد افراد مبتلا و شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹، این افراد از طریق شبکه‌های تلفن همراه ردیابی می‌شوند. طلوع‌‌کرمانشاه :

«هوشنگ بازوند» روز پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: افراد بیمار را از طریق شبکه های تلفن همراه ردیابی می کنیم و اجازه نمی دهیم‌ این افراد از طریق هواپیما و دیگر وسایل حمل نقلی تردد داشته باشند/وی با تاکید بر اینکه باید در این زمینه اطلاع رسانی کامل انجام تا از سوءاستفاده رسانه های بیگانه جلوگیری شود، گفت: مردم باید بدانند که اصلا شنود مکالمات تلفنی مطرح نیست و این طرح تنها برای جلوگیری از تردد افراد بیمار اجرا می‌شود/استاندار کرمانشاه یادآور شد: در ایام تعطیلی های صنوف، بانک های استان نباید چک صنوفی که تعطیل شده اند را برگشت بزنند و اگر بانکی از این دستورالعمل تخطی کند با آن برخورد خواهد شد.

پ
پ

«هوشنگ بازوند» روز پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: افراد بیمار را از طریق شبکه های تلفن همراه ردیابی می کنیم و اجازه نمی دهیم‌ این افراد از طریق هواپیما و دیگر وسایل حمل نقلی تردد داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید در این زمینه اطلاع رسانی کامل انجام تا از سوءاستفاده رسانه های بیگانه جلوگیری شود، گفت: مردم باید بدانند که اصلا شنود مکالمات تلفنی مطرح نیست و این طرح تنها برای جلوگیری از تردد افراد بیمار اجرا می‌شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در کشور و استان کرمانشاه مناسب نیست و تعطیلی نسبی کشور برای ۱۵ روز به تصویب رسیده است، افزود: این تعطیلی از ساعت ۲۴ جمعه شب در قالب مستندات و پروتکل‌های بهداشتی اجرایی خواهد شد.

بازوند با تاکید بر اینکه برای کنترل ویروس کرونا نیازمند یک انسجام بین مردم و مدیران در استان هستیم، عنوان‌ کرد: مردم اگر احساس کنند مدیران برای عبور از این بحران قدرتمند پای کار هستند، همکاری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم برای سلامتی خود حتما از محدودیت ها حمایت و استقبال می کنند، افزود: براساس برآوردها بیش از ۸۰ درصد مردم کرمانشاه موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی می‌گیرند.

استاند ار کرمانشاه با اشاره به طرح خانواده محور کنترل ویروس کرونا، گفت: هدف از اجرای این طرح کنترل بیماری کووید ۱۹ و کاهش فشار بر روی سیستم درمانی است.

بازوند با بیان اینکه این طرح با کمک بسیج، خیرین و سازمان های مردم اجرایی خواهد شد، ادامه داد: برای اجرای این طرح به خودروها و مهمانسراهای ادارات نیاز داریم که باید آنها را تامین کنند.

وی عنوان کرد: در راستای این طرح هلال احمر، بهزیستی و کمیته امداد براساس اعلام بسیج و دانشگاه علوم پزشکی باید مواد غذایی خانواده های محروم شناسایی شده را تامین کنند و در این راستا از خیرین سلامت نیز کمک بگیرند.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: در ایام تعطیلی های صنوف، بانک های استان نباید چک صنوفی که تعطیل شده اند را برگشت بزنند و اگر بانکی از این دستورالعمل تخطی کند با آن برخورد خواهد شد.

بازوند همچنین به وضعیت برگزاری نشست های اداری اشاره کرد و گفت: از این پس نشست های اداری کرمانشاه نیز حداکثر با ۱۵ نفر جمعیت برپا می‌شود و برگزاری نشست های شلوغ تر ممنوع خواهد شد.

وی در رابطه با طرح های اقناع سازی مردم نیز گفت: برای فعالیت های رسانه ای در این هفته ۱۰۰ میلیون تومان در اختیار صدا و سیما قرار می دهیم و سه نفر را به نمایندگی از اداره ارشاد، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی مسوول بررسی محتواهای تولید شده می کنیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.