جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

فقط ۱۰ درصد اصناف کرمانشاه “دیجیتال مارکتینگ” را دنبال می‌کنند
03 آذر 1399 - 12:04
شناسه : 262168
1
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

محمدرضا علیخانی اظهار کرد: شیوع بیماری کووید۱۹ و مسائلی که پیرامون آن وجود داشت باعث شد کسب و کارهای دیجیتال نسبت به گذشته فراگیرتر شود و کرمانشاه نیز تا حدودی از این شرایط بی نصیب نبود./وی ادامه داد: اکنون بسیاری از کسب و کارها، اصناف و شرکت‌ها فعالیت دیجیتالی خود را آغاز کردند و بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری در حال طراحی سایت و تولید محتوا برای این کسب و کارها هستند./رئیس سازمان نظام صنفی رایانه  کرمانشاه یادآور شد: اگرچه روند کسب و کارهای دیجیتال در کرمانشاه بهتر از گذشته شده، اما معتقدم هنوز هم سرعت کمی دارد و هم راه زیادی برای بسیاری از کسب و کارها و واحدهای صنفی باقی مانده است./به گفته علیخانی، هم اکنون کمتر از ۱۰ درصد کسب و کارها و اصناف در کرمانشاه فعالیت دیجیتال مارکتینگ را راه‌اندازی کرده‌اند./وی از مجموع عواملی که باعث شده کسب و کارهای دیجیتال آنطور که باید شکل نگیرد یاد کرد و گفت: یکی از مهمترین این عوامل فرهنگ خود مردم است که استان به استان با یکدیگر متفاوت است./رئیس سازمان نظان صنفی رایانه کرمانشاه زیرساخت‌ها را موضوع دیگری دانست که در رونق کسب و کارهای دیجیتال اثرگذار است و ادامه داد: این زیرساخت‌ها عمدتا وجود دارد، اما در برخی بخش‌ها جای کار بیشتری هست./علیخانی بخش فناوری، انبار، تهیه دیتا، لجستیک و حمل و نقل را از مهمترین این زیرساخت‌ها دانست و تاکید کرد: از همه این موارد مهمتر موضوع اطلاع رسانی در بعد عمومی و تبلیغات کسب و کارها است./وی معتقد است، در بسیاری از مواقع تبلیغات کسب و کارهای دیجیتال هزینه بر است و برخی از واحدهای خرد و متوسط امکان چنین هزینه‌ای را ندارند./سپس عنوان کرد: چندی قبل به دنبال راه‌اندازی فروشگاه جامع آنلاین برای واحدهای صنفی در کرمانشاه بودیم که متاسفانه به دلیل عدم اعتماد به بخش خصوصی و نبود حمایت‌های لازم، شکل نگرفت.

پ
پ

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه کرمانشاه محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی برای برخی صنوف را فرصت خوبی برای بهره‌گیری یبشتر از “دیجیتال مارکتینگ” دانست و گفت: متاسفانه اکنون کمتر از ۱۰ درصد اصناف و کسب و کارهای کرمانشاه از این شیوه استفاده می‌کنند.

محمدرضا علیخانی اظهار کرد: شیوع بیماری کووید۱۹ و مسائلی که پیرامون آن وجود داشت باعث شد کسب و کارهای دیجیتال نسبت به گذشته فراگیرتر شود و کرمانشاه نیز تا حدودی از این شرایط بی نصیب نبود.

وی ادامه داد: اکنون بسیاری از کسب و کارها، اصناف و شرکت‌ها فعالیت دیجیتالی خود را آغاز کردند و بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری در حال طراحی سایت و تولید محتوا برای این کسب و کارها هستند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه  کرمانشاه یادآور شد: اگرچه روند کسب و کارهای دیجیتال در کرمانشاه بهتر از گذشته شده، اما معتقدم هنوز هم سرعت کمی دارد و هم راه زیادی برای بسیاری از کسب و کارها و واحدهای صنفی باقی مانده است.

به گفته علیخانی، هم اکنون کمتر از ۱۰ درصد کسب و کارها و اصناف در کرمانشاه فعالیت دیجیتال مارکتینگ را راه‌اندازی کرده‌اند.

وی از مجموع عواملی که باعث شده کسب و کارهای دیجیتال آنطور که باید شکل نگیرد یاد کرد و گفت: یکی از مهمترین این عوامل فرهنگ خود مردم است که استان به استان با یکدیگر متفاوت است.

رئیس سازمان نظان صنفی رایانه کرمانشاه زیرساخت‌ها را موضوع دیگری دانست که در رونق کسب و کارهای دیجیتال اثرگذار است و ادامه داد: این زیرساخت‌ها عمدتا وجود دارد، اما در برخی بخش‌ها جای کار بیشتری هست.

علیخانی بخش فناوری، انبار، تهیه دیتا، لجستیک و حمل و نقل را از مهمترین این زیرساخت‌ها دانست و تاکید کرد: از همه این موارد مهمتر موضوع اطلاع رسانی در بعد عمومی و تبلیغات کسب و کارها است.

وی معتقد است، در بسیاری از مواقع تبلیغات کسب و کارهای دیجیتال هزینه بر است و برخی از واحدهای خرد و متوسط امکان چنین هزینه‌ای را ندارند.

رئیس نظام صنفی رایانه کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد حمایتی از این کسب و کارها از طرف دولت صورت بگیرد، باید در بعد همین تبلیغات و اطلاع رسانی باشد.

علیخانی در نظر گرفتن تخفیف برای تبلیغات را از جمله این موارد دانست و اضافه کرد: حتی دولت می‌تواند سامانه جامعی را برای معرفی کسب و کارهای دیجیتال در نظر بگیرد تا متقاضیان بتوانند فعالیت خود را تبلیغ کنند که البته بهتر است مطالبه گری این موضوع از طرف خود اصناف و اتحادیه‌ها شکل بگیرد.

وی عنوان کرد: چندی قبل به دنبال راه‌اندازی فروشگاه جامع آنلاین برای واحدهای صنفی در کرمانشاه بودیم که متاسفانه به دلیل عدم اعتماد به بخش خصوصی و نبود حمایت‌های لازم، شکل نگرفت./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.