شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

برگ های پاییزی بلوار تاق بستان جمع آوری نمی شود
03 آذر 1399 - 17:46
شناسه : 262186
4
با هدف به تصویر کشیدن زیبایی های بلوار طاقبستان؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه_پایگاه خبری طلوع_رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: در راستای برگزاری رویداد عکاسی گلاریژان با هدف به تصویر کشیدن زیبایی های بلوار طاقبستان کرمانشاه برگ ریزان بلوار جمع آوری نمی گردد/به گزارش اداره ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه؛ ایمان درخشی اظهار داشت: طی تفاهم‌نامه‌ای که با دفتر ملی یونسکو در راستای شکل گیری مسیر گردشگری تاریخ و تمدن غرب کشور به امضا رسید، سعی بر آن داشتیم در رویدادهای بزرگ شهر کرمانشاه که نیاز به معرفی در بُعد بین المللی دارد از ظرفیت‌های سازمان یونسکو کمک بگیریم/

پ
پ

وی با تشکر از همکاری شهرداری منطقه ۵ افزود: رویداد عکاسی گلاریژان یکی از آن موارد است که دفتر ملی یونسکو در کنار ما خواهد بود و مقرر شده است علاوه بر ۹ جایزه نفیس که به نفرات برتر اهدا خواهد شد ۹۹ اثر در نمایشگاه مجازی سازمان یونسکو که مطابق گاه شمار این رویداد قرار است بهمن ماه ۹۹ به نمایش گذاشته شود و برای تمامی مردم جهان قابل رویت خواهد بود.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری عنوان کرد: همه رسانه ها، مردم و ارگان های تاثیر گذار می بایست پای کار باشند تا بتوانیم داشته‌های شهر کرمانشاه را از جمله بلوار طاق بستان که جزء ظرفیت‌های بی‌نظیر شهر کرمانشاه است را در رویدادهای مهم به تمامی مردم دنیا و نیز گردشگران معرفی کنیم تا در راستای هویت بخشی به این داشته هایمان گامی برداشته باشیم.

درخشی افزود: رویدادهای بیشتری را در دست اقدام داریم تا در آن ها به معرفی بلوار طاق بستان به تمامی مردم ایران و جهان بپردازیم و همچنین حس تعلق خاطر مردمان شهرمان را نسبت به این بلوار بالا ببریم.

شایان ذکر است رویداد گلاریژان به همت اداره گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری و با هدف معرفی جاذبه های پاییزی بلوار تاق بستان در حال برگزاری می باشد که مهلت ارسال آثار برای این رویداد از ۹۹/۸/۹ لغایت ۹۹/۹/۱۹ خواهد بود و در تاریخ ۹۹/۹/۹ نیز برنامه فتوواک در حاشیه این رویداد برگزار خواهد شد.

به ۹ اثر در سه بخش حرفه ای، موبایلی(شهروندی) و فتوواک جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد و ۹۹ اثر منتخب نیز در نمایشگاه مجازی یونسکو اکران خواهد شد.

جزئیات شرکت در این رویداد در فراخوانی که در فضای مجازی سازمان فرهنگی (گهواره تمدن) قابل دسترسی است، منتشر می گردد.

بلوار تاق بستان طولی در حدود ۳۶۰۰ متر یکی از طولانی ترین بلوارها و مسیر های پیاده روی ایران و از زمره زیباترین بلوارهای جهان است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.