شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

بازار چاپ و نشر کتاب مطلوب نیست/مولفان کمترین سود را می برند و بُرد با واسطه هاست‼️/نویسنده می بایست با نوشتن از درد ها، زخم مردم را نمایان کند !
09 آذر 1399 - 11:50
شناسه : 262383
3
نویسنده جوان کرمانشاهی: طلوع‌‌کرمانشاه :

سینا نادری کیا نویسنده و شاعر جوان کرمانشاهی در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار کرد: بازار چاپ و نشر کتاب چندان مطلوب نیست ، البته این صحبت من بیشتر مشمول حال نویسندگان و دوست داران کتاب و کتابخوانی است/وی با اشاره به هزینه های سر سام آور چاپ و نشر کتاب در این روزها گفت: در این بحبوبه کمترین سود و حتی اعتبار به نویسندگان تعلق میگیرد چراکه مانند هر تجارت دیگری ، بُرد با واسطه هاست/نویسنده ۲۲ ساله کرمانشاهی افزود:تا کنون موفق به تألیف و چاپ ۴ کتاب به نام های« تیمارستان ، نشر هاوار»، ناآخ ، نشر آثار برتر»، «من گریه کردم چون شما اشک را صدا زده بودید،نشر آثار برتر» وکتاب «انتخاب کج» شده ام./به اعتقاد وی نویسندگی نیز مانند صنعت مدلینگ در ایران همگانی شده است و طبیعتا هر چیز که همگانی شود ، دیگر نه مهیج است نه ویژه./سینا نادری کیا شاعر و نویسنده جوان کرمانشاهی اظهار کرد: به ادبیات فارسی و فرانسوی علاقه ی بسیاری دارم و به عقیده من تلفیق این دو زبان ، معمولا موجب خلق آثاری نفس گیر می شود./به اعتقاد او نویسنده حتی اگر نتواند مرهم زخم مردم باشد، می بایست با نوشتن از درد ها، زخم مردم را نمایان کند !/نادری کیا گفت: کتاب ناآخ را بیشتر از سایر آثارم می پسندم، با این حال در سال های اخیر توجه من بیشتر به سمت آثاری است که تا حد زیادی بتواند از نظر علمی و اخلاقی ، بیشترین تاثیر وبازده مثبت را در جامعه داشته باشد. همین امر نیز دلیل نگارش مقاله های بسیار و کتاب «انتخاب کج» ، با مضمون مدیریت و مقابله با عارضه ی خودکشی و افسردگی شد.

پ
پ

نویسنده حتی اگر نتواند مرهم زخم مردم باشد، می بایست با نوشتن از درد ها، زخم مردم را نمایان کند !

سینا نادری کیا نویسنده و شاعر جوان کرمانشاهی در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار کرد: بازار چاپ و نشر کتاب چندان مطلوب نیست ، البته این صحبت من بیشتر مشمول حال نویسندگان و دوست داران کتاب و کتابخوانی است

وی با اشاره به هزینه های سر سام آور چاپ و نشر کتاب در این روزها گفت: در این بحبوبه کمترین سود و حتی اعتبار به نویسندگان تعلق میگیرد چراکه مانند هر تجارت دیگری ، بُرد با واسطه هاست .

نویسنده ۲۲ ساله کرمانشاهی افزود:تا کنون موفق به تألیف و چاپ ۴ کتاب به نام های« تیمارستان ، نشر هاوار»، ناآخ ، نشر آثار برتر»، «من گریه کردم چون شما اشک را صدا زده بودید،نشر آثار برتر» وکتاب « انتخاب کج» شده ام.

به اعتقاد وی نویسندگی نیز مانند صنعت مدلینگ در ایران همگانی شده است و طبیعتا هر چیز که همگانی شود ، دیگر نه مهیج است نه ویژه.

سینا نادری کیا یادآور شد: این ترند معاصر پبدا شده است که که هر سلبریتی یا فرد مرفه به هر نحوی می بایست کتابی چاپ کند و متاسفانه هیچگونه محدودیت و ضوابطی بر کمیت و کیفیت این آثار ، به صورت جدی اعمال نمی شود !

وی همچنین افزود: الزاما یک بازیگر یا مجری ، نمی تواند یک نویسنده خوب هم باشد و این شهرت کاذب نویسندگان خارج از این حرفه ، قطعا تا حد زیادی آثار نفیس نویسندگان حرفه ای را به انزوا می کشاند.

نویسنده و شاعر کرمانشاهی گفت: انتخاب ژانر نوشتن برای نویسنده مسئله ای شخصیست و تا حد زیادی به قریحه و استعداد وی برمی گردد. نویسنده ای ممکن است در نگارش و تدوین فیلمنامه حرفه ای باشد و دیگری در رمان نویسی ، این انتخاب شخصی نویسنده است .

نادری کیا خاطر نشان کرد: کتاب هایی با مضامین موفقیت ، روان شناسی مثبت و ازین قبیل می توانند بخش عظیمی از خوانندگان کتاب را به خود جذب کنند.
وی ضمن مخالفت با نشر چنین آثاری گفت: آثاری که قدرت اراده انسان و تلاش وی را نادیده بگیرند و صرفا خواننده را به قوانین جذب ، تلقین و… سوق بدهند، را صراحتا رد می کنم و به شخصه مخاطب اینگونه آثار نیستم.

سینا نادری کیا شاعر و نویسنده جوان کرمانشاهی اظهار کرد: به ادبیات فارسی و فرانسوی علاقه ی بسیاری دارم و به عقیده من تلفیق این دو زبان ، معمولا موجب خلق آثاری نفس گیر می شود.

به اعتقاد او نویسنده حتی اگر نتواند مرهم زخم مردم باشد، می بایست با نوشتن از درد ها، زخم مردم را نمایان کند !

نادری کیا گفت: کتاب ناآخ را بیشتر از سایر آثارم می پسندم، با این حال در سال های اخیر توجه من بیشتر به سمت آثاری است که تا حد زیادی بتواند از نظر علمی و اخلاقی ، بیشترین تاثیر وبازده مثبت را در جامعه داشته باشد. همین امر نیز دلیل نگارش مقاله های بسیار و کتاب «انتخاب کج» ، با مضمون مدیریت و مقابله با عارضه ی خودکشی و افسردگی شد.
ساحل نادری

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.