شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

تمدید یکساله “امهال وام” های مناطق زلزله زده/تصویب تبدیل قصرشیرین به  “منطقه آزاد تجاری”/تصمیم گیری در انجام پروژه ملی “راه آهن” و تأمین بودجه “قطار شهری” کرمانشاه
18 دی 1399 - 11:10
شناسه : 263737
0
استاندار کرمانشاه در سفر رئیس قوه قضائیه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه پایگاه خبری طلوع_هوشنگ بازوند امروز ۱۸ دی ماه در نوزدهمین سفر رئیس قوه قضائیه گفت:تمدید امهال یکساله وام های مناطق زلزله زده، تبدیل قصرشیرین به منطقه آزاد تجاری، توسعه راه آهن غرب به عنوان یک پروژه ملی به سمت کشور عراق و کمک به تامین بودجه پروژه قطار شهری می تواند نقطه عطفی برای پیشرفت، توسعه و دلگرمی مردم استان کرمانشاه باشد./طبق قانون  امهال وام های مناطق زلزله زده دو ساله است. در استان کرمانشاه مبلغ حدود ۲هزار و ۳۵۰میلیارد تومان وام در ۲سال امهال شده است.با توجه به شرایط اقتصادی و نرخ تورم در ساخت و سازها در مناطق زلزله زده، فشار اقتصادی بر مردم زیاد است و استانداری نیز این موضوع را تایید می کند. اگر موضوع تمدید امهال وام ها در جلسه سران مطرح گردد با سرعت بیشتری به تعیین تکلیف می شود./استاندار کرمانشاه در خصوص تصویب طرح تبدیل قصر شیرین به منطقه آزاد تجاری گفت: حمایت های مجمع تشخیص مصلحت در این خصوص می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان کرمانشاه باشد و عقب افتادگی توسعه استان کرمانشاه  در هشت سال دفاع مقدس را جبران نماید./‌استاندار کرمانشاه همچنین از راه آهن غرب کشور به عنوان یک پروژه ملی یاد کرد و گفت:با توجه به شرایط  ویژه استان کرمانشاه نسبت به سایر استان ها با کشور همسایه عراق  ،توسعه مسیر راه آهن و تعیین تکلیف آن اهمیت ویژه ای دارد و می تواند فرصتی برای گسترش ارتباط زمینی بیشتر باشد./شهرداری علیرغم مشکلات مالی اقدامات خوبی را برای پیشبرد پروژه قطار شهری انجام داده؛ برای تکمیل این پروژه یک هزار میلیارد تومان بودجه لازم است که پیشنهاد می شود از محل منابع بانکی به عنوان تسهیلات در اختیار شهرداری گذاشته شود./ اتمام این پروژه می تواند موجب خوشحالی و دلگرمی مردمی باشد که سالهاست چشم انتظار تکمیل آن هستند.

پ
پ

هوشنگ بازوند امروز ۱۸ دی ماه در نوزدهمین سفر رئیس قوه قضائیه گفت:
کرمانشاه پایگاه خبری طلوع_ تمدید امهال یکساله وام های مناطق زلزله زده، تبدیل قصرشیرین به منطقه آزاد تجاری، توسعه راه آهن غرب به عنوان یک پروژه ملی به سمت کشور عراق و کمک به تامین بودجه پروژه قطار شهری می تواند نقطه عطفی برای پیشرفت، توسعه و دلگرمی مردم استان کرمانشاه باشد.

هوشنگ بازوند امروز در جمع مسئولان قضائی کشور و شورای اداری استان گفت:کرمانشاه ۸۵هزار مرزدار واقعی دارد. اجرایی نشدن مصوبه ای تحت عنوان توسعه شرق و غرب در دولت موجب شده که سرمایه گذاری در نوار مرزی توسط بخش خصوصی انجام شود و این امرمنجر به بیکاری مرزداران و کوله بری آنها می شود.

استاندار کرمانشاه همچنین گفت: طبق قانون  امهال وام های مناطق زلزله زده دو ساله است. در استان کرمانشاه مبلغ حدود ۲هزار و ۳۵۰میلیارد تومان وام در ۲سال امهال شده است.با توجه به شرایط اقتصادی و نرخ تورم در ساخت و سازها در مناطق زلزله زده، فشار اقتصادی بر مردم زیاد است و استانداری نیز این موضوع را تایید می کند. اگر موضوع تمدید امهال وام ها در جلسه سران مطرح گردد با سرعت بیشتری به تعیین تکلیف می شود.

هوشنگ بازوند همچنین خاطر نشان کرد: تسهیلات پرداختی مبلغی در حدود۳ هزار و ۵۰۰میلیارد تومان است که تماما از منابع داخلی استان پرداخت شده است و مبلغی در حدود ۲ هزار و سیصد میلیارد تومان هم امهال شده است. در مجموع حدود ۶ هزار میلیارد تومان از منابع داخلی استان در گروگان زلزله و بازسازی هاست و این مبلغ به سیستم بانکی برنمی گردد. استاندار کرمانشاه گفت:با توجه به شرایط کنونی استان های دیگر می توانند منابع داخلی بانک های استان کرمانشاه را تقویت نمایند.

استاندار کرمانشاه در خصوص تصویب طرح تبدیل قصر شیرین به منطقه آزاد تجاری گفت: حمایت های مجمع تشخیص مصلحت در این خصوص می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان کرمانشاه باشد و عقب افتادگی توسعه استان کرمانشاه  در هشت سال دفاع مقدس را جبران نماید.

‌ استاندار کرمانشاه همچنین از راه آهن غرب کشور به عنوان یک پروژه ملی یاد کرد و گفت:با توجه به شرایط  ویژه استان کرمانشاه نسبت به سایر استان ها با کشور همسایه عراق  ،توسعه مسیر راه آهن و تعیین تکلیف آن اهمیت ویژه ای دارد و می تواند فرصتی برای گسترش ارتباط زمینی بیشتر باشد.

استاندار کرمانشاه در بخشی از سخنان خود به طولانی شدن عملیات اجرایی قطار شهری کرمانشاه اشاره کرد و گفت:شهرداری علیرغم مشکلات مالی اقدامات خوبی را برای پیشبرد پروژه انجام داده؛ برای تکمیل این پروژه یک هزار میلیارد تومان بودجه لازم است که پیشنهاد می شود از محل منابع بانکی به عنوان تسهیلات در اختیار شهرداری گذاشته شود. استاندار کرمانشاه همچنین گفت:اتمام این پروژه می تواند موجب خوشحالی و دلگرمی مردمی باشد که سالهاست چشم انتظار تکمیل آن هستند.

هوشنگ بازوند همچنین به پیشرفت ۸۵درصدی عملیات اجرایی شبکه های ۱۲سد استان اشاره کرد و گفت برای اتمام این پروژه ها نیز هزار و ۵۰۰میلیار تومان اعتبار لازم است.

اختصاصی پایگاه خبری طلوع کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.