جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

تعداد مبتلایان به ام اس در کرمانشاه ۳۰۰۰ نفر است
25 دی 1399 - 10:11
شناسه : 264000
0
مسئول بیماری‌های خاص دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

بهنام روندی با بیان اینکه تعداد مبتلایان به ام اس در استان کرمانشاه سه هزار نفر است، اظهار کرد: با توجه به عدم تمایل برخی از مبتلایان نسبت به ثبت اطلاعات در سایت وزارت بهداشت، هم اکنون مبتلایان به ام اس استان کرمانشاه در سایت وزارت بهداشت یک هزار و ۸۰۰ نفر است./وی افزود: با توجه به لزوم استفاده و مراجعه منظم مبتلایان به ام اس از خدمات کلینیکی، پا را کلینیکی و دارویی بسته‌های خدماتی به‌صورت ماهانه و سالانه برای مبتلایان به ام اس به استان‌ها تخصیص داده می‌شود./مسئول بیماری‌های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر به منظور کاهش فشار اقتصادی بر مبتلایان به ام اس، هفت داروی اصلی و مؤثر در روند بیماری این افراد در بسته حمایتی وزارت بهداشت قرار گرفته که با توجه به نیاز بیمار و مقدار داروی تجویزی از طرف پزشک متخصص مراکز دولتی قرار گرفته است./وی با بیان اینکه مبتلایان به ام اس سالانه ۱۲ بار می‌توانند به متخصص مغز و اعصاب به صورت رایگان مراجعه کنند، تصریح کرد: از دیگر خدمات رایگان، سالانه ۲ ویزیت چشم، یک ویزیت متخصص زنان، عفونی، خونی و گوارشی، کلیه و مجاری ادراری، قلب و عروق و چهار نوبت آزمایشات خونی ساده است./روندی با اشاره به خدمات دندان‌پزشکی رایگان تا سقف یک میلیون تومان به صورت سالانه افزود: تمامی خدمات موجود در بسته حمایتی مشروط به مراجعه به مراکز دولتی رایگان است، تجویز داروهای مکمل و تقویتی مشمول این قانون نمی‌شود.

پ
پ

مسئول بیماری‌های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد مبتلایان به ام اس در کرمانشاه سه هزار نفر است.

بهنام روندی با بیان اینکه تعداد مبتلایان به ام اس در استان کرمانشاه سه هزار نفر است، اظهار کرد: با توجه به عدم تمایل برخی از مبتلایان نسبت به ثبت اطلاعات در سایت وزارت بهداشت، هم اکنون مبتلایان به ام اس استان کرمانشاه در سایت وزارت بهداشت یک هزار و ۸۰۰ نفر است.

وی افزود: با توجه به لزوم استفاده و مراجعه منظم مبتلایان به ام اس از خدمات کلینیکی، پا را کلینیکی و دارویی بسته‌های خدماتی به‌صورت ماهانه و سالانه برای مبتلایان به ام اس به استان‌ها تخصیص داده می‌شود.

مسئول بیماری‌های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر به منظور کاهش فشار اقتصادی بر مبتلایان به ام اس، هفت داروی اصلی و مؤثر در روند بیماری این افراد در بسته حمایتی وزارت بهداشت قرار گرفته که با توجه به نیاز بیمار و مقدار داروی تجویزی از طرف پزشک متخصص مراکز دولتی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مبتلایان به ام اس سالانه ۱۲ بار می‌توانند به متخصص مغز و اعصاب به صورت رایگان مراجعه کنند، تصریح کرد: از دیگر خدمات رایگان، سالانه ۲ ویزیت چشم، یک ویزیت متخصص زنان، عفونی، خونی و گوارشی، کلیه و مجاری ادراری، قلب و عروق و چهار نوبت آزمایشات خونی ساده است.

روندی با اشاره به خدمات دندان‌پزشکی رایگان تا سقف یک میلیون تومان به صورت سالانه افزود: تمامی خدمات موجود در بسته حمایتی مشروط به مراجعه به مراکز دولتی رایگان است، تجویز داروهای مکمل و تقویتی مشمول این قانون نمی‌شود.

مسئول بیماری‌های خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: بیماری ام اس جز بیماری‌های خاص بوده که هرساله لیست بیماری‌های خاص توسط وزارت بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ می‌شود، هم اکنون یازده بیماری ازجمله ام اس، تالاسمی، هموفیلی، بال پروانه‌ای، دیالیزی، اوتیسم و بیماری‌های متابولیکی جز این لیست هستند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.