جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

نوسانات قیمت طلا تا پایان سال ادامه دارد
05 بهمن 1399 - 13:22
شناسه : 264294
0
پیش‌بینی یک کارشناس: طلوع‌‌کرمانشاه :

 یک کارشناس بازار طلا و سکه معتقد است، نوسانات شدید قیمت طلا به احتمال زیاد حداقل تا پایان سال و حتی تا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت/مجتبی فیروزی، از نوسانات شدید قیمت طلا طی چند وقت اخیر یاد کرد و گفت: اگرچه قیمت طلا برای مدتی نزولی بود و به زیر یک میلیون تومان برای هر گرم هم آمد، اما اکنون دوباره در روند صعودی قرار دارد/وی ادامه داد: نوسانات قیمت طلا آنقدر شدید است که گاهی طی یک صبح تا عصر ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان نوسان قیمت برای هر گرم طلا داریم/این کارشناس بازار طلا و سکه دلیل این حجم از نوسان قیمت طلا را تاثیرپذیری از قیمت دلار دانست و عنوان کرد: تغییرات قیمت جهانی طلا آنقدر زیاد نیست که بخواهد قیمت‌ها را تا این اندازه بالا و پایین کند./فیروزی از جو روانی به عنوان مهمترین عامل تغییرات قیمت دلار و به تبع آن طلا یاد کرد و افزود: این جو روانی بیشتر از مسائل سیاسی داخلی و بین‌المللی مانند تغییر دولت آمریکا و اظهارنظرهایی که درباره آن می‌شود، اثر می‌گیرد.

پ
پ

یک کارشناس بازار طلا و سکه معتقد است، نوسانات شدید قیمت طلا به احتمال زیاد حداقل تا پایان سال و حتی تا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

مجتبی فیروزی، از نوسانات شدید قیمت طلا طی چند وقت اخیر یاد کرد و گفت: اگرچه قیمت طلا برای مدتی نزولی بود و به زیر یک میلیون تومان برای هر گرم هم آمد، اما اکنون دوباره در روند صعودی قرار دارد.

وی ادامه داد: نوسانات قیمت طلا آنقدر شدید است که گاهی طی یک صبح تا عصر ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان نوسان قیمت برای هر گرم طلا داریم.

این کارشناس بازار طلا و سکه دلیل این حجم از نوسان قیمت طلا را تاثیرپذیری از قیمت دلار دانست و عنوان کرد: تغییرات قیمت جهانی طلا آنقدر زیاد نیست که بخواهد قیمت‌ها را تا این اندازه بالا و پایین کند.

فیروزی از جو روانی به عنوان مهمترین عامل تغییرات قیمت دلار و به تبع آن طلا یاد کرد و افزود: این جو روانی بیشتر از مسائل سیاسی داخلی و بین‌المللی مانند تغییر دولت آمریکا و اظهارنظرهایی که درباره آن می‌شود، اثر می‌گیرد.

وی معتقد است، با این روند به احتمال زیاد نوسان قیمت طلا تا پایان سال و حتی تا زمان تعیین تکلیف انتخابات ریاست جمهوری کشور یعنی خرداد ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

رئیس پیشین اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه تاکید کرد: این نوسانات گاهی سیر صعودی و گاهی نزولی خواهد داشت و نمی‌توان روند مشخصی برای آن در نظر گرفت.

فیروزی از تاثیر این نوسانات شدید بر وضعیت خرید و فروش طلا در بازار هم یاد کرد و ادامه داد: تا زمانی که نوسان زیاد است، مردم تمایل چندانی برای خرید و یا فروش ندارند و بازار با رکود جدی مواجه است.

وی با بیان اینکه بازار طلا در قیمت پایین رونق زیادی دارد، گفت: در روزهایی که قیمت‌ها مقداری کاهش یافته بود شاهد افزایش خرید طلا بودیم و امیدواریم دوباره به همان روند برگردیم/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.