جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

وضعیت مطلوب جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کرمانشاه/ نگران تأمین مرغ ماه رمضان نباشید
21 فروردین 1400 - 9:39
شناسه : 267009
1
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با توجه به جوجه‌ریزی‌هایی صورت گرفته، پیش‌بینی می‌شود در ماه رمضان روزانه ۱۵۰ تن مرغ در استان توزیع شود. طلوع‌‌کرمانشاه :

اسماعیل پرویزی‌فر  از ثبات در بازار مرغ خبر داد و اظهار داشت: یکی از عوامل که سبب نابسمانی در بازار مرغ شده بود اعتراض مرغدارن نسبت به قیمت فروش مرغ هر کیلو ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان بوده برای آن‌ها صرفه اقتصادی نداشت که با افزایش آن به ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان تا حدودی از التهاب بازار کاسته شده است./وی ادامه داد: تقریبا در روزهای بعد از عید به طور میانگین روزانه ۱۱۵ تن مرغ به بازار عرضه می‌شود در صورتی که طی سالیان گذشته در روزهای بعد از عید توزیع ۴۰ تا ۵۰ تن مرغ جوابگو بازار بود./معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت مطلوب جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان، گفت: از نیمه اول فروردین‌ماه تاکنون بیش از یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار جوجه‌ریزی انجام شده که در حال افزایش هم است و براساس برآوردها می‌توانیم روزانه بیش از ۱۲۰ تن مرغ به بازار عرضه کنیم./پرویزی‌فر قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: قطعه قطعه کردن مرغ ممنوع است و مردم در صورت مشاهده می‌توانند مراتب را با شماره تماس ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند./پرویزی‌فر در پایان از مردم خواست، نگران بازار مرغ در ماه رمضان نباشند چون با جوجه‌ریزی‌های که شکل می‌گیرد توانایی میزان عرضه روزانه ۱۵۰ تن را خواهیم داشت.

پ
پ

اسماعیل پرویزی‌فر  از ثبات در بازار مرغ خبر داد و اظهار داشت: یکی از عوامل که سبب نابسمانی در بازار مرغ شده بود اعتراض مرغدارن نسبت به قیمت فروش مرغ هر کیلو ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان بوده برای آن‌ها صرفه اقتصادی نداشت که با افزایش آن به ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان تا حدودی از التهاب بازار کاسته شده است.

وی ادامه داد: تقریبا در روزهای بعد از عید به طور میانگین روزانه ۱۱۵ تن مرغ به بازار عرضه می‌شود در صورتی که طی سالیان گذشته در روزهای بعد از عید توزیع ۴۰ تا ۵۰ تن مرغ جوابگو بازار بود.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت مطلوب جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان، گفت: از نیمه اول فروردین‌ماه تاکنون بیش از یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار جوجه‌ریزی انجام شده که در حال افزایش هم است و براساس برآوردها می‌توانیم روزانه بیش از ۱۲۰ تن مرغ به بازار عرضه کنیم.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای جلوگیری از توزیع مرغ از چرخه آن، افزود: با هر ماشین مرغ یک ناظر فرستاده می‌شود و تا زمانی که مرغ به دست مصرف کننده برسد، نظارت کامل دارد.

پرویزی‌فر قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: قطعه قطعه کردن مرغ ممنوع است و مردم در صورت مشاهده می‌توانند مراتب را با شماره تماس ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند.

وی در رابطه با توزیع نهاده هم، افزود: در حال حاضر به ازای هر مرغ ۴ کیلو و ۹۰۰ گرم نهاده برای ۴۵ روز توزیع می‌شود و برای تأمین آن هم مشکلی نداریم، ولی در خصوص دارو و گرانی آن حق با مرغداران است.

پرویزی‌فر در پایان از مردم خواست، نگران بازار مرغ در ماه رمضان نباشند چون با جوجه‌ریزی‌های که شکل می‌گیرد توانایی میزان عرضه روزانه ۱۵۰ تن را خواهیم داشت./فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.