شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه به صحن علنی مجلس می‌رود
27 اردیبهشت 1400 - 12:39
شناسه : 268323
0
تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه وارد فاز جدیدی شده است طلوع‌‌کرمانشاه :

سید جواد حسینی کیا در کرمانشاه اظهار داشت: در سال گذشته موضوع تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه در کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی مطرح و استاندار کرمانشاه نیز جهت پاسخگویی حاظر شدند که بدلیل قانع نشدن بنده و اعضای این کمسیون، طرح تحقیق و تفحص به صحن علنی مجلس وارد شده است./وی با بیان اینکه نوبت طرح تحقیق و تفحص در هفته جاری و احتمالاً سه شنبه خواهد بود، افزود: وقتی بحث تحقیق و تفحص مطرح می‌شود، یعنی اشکالاتی وجود دارد و ما نیز برای رفع این اشکالات از اختیارات قانونی استفاده خواهیم کرد./نماینده شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه سه دلیل دارد تصریح کرد: دلیل اول توزیع ناعادلانه بودجه در سطح استان است، دوم مشخص نبودن محل هزینه کردهای بودجه است و باید مشخص شود که آیا مثلآ بودجه اشتغال در بخش اشتغال هزینه شده است یا نه و دلیل سوم مربوط به مسائل سیاسی و عملکرد بد استانداری در روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان است./حسینی کیا در ادامه اشاره ای نیز به انتقادات مطرح شده به وی درخصوص درخواست جابجایی تعدادی از کارمندان کرد و گفت: هدف مردم از رأی و انتخابات ایجاد تغییر است که ما نیز وظیفه داریم خواست مردم را عملی کنیم./عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در پایان گفت: نمایندگان مجلس پناه مردم‌اند و مردم از آنان تقاضا دارند و بنده نیز در نامه‌ای، تقاضای آنان را مطرح کردم و هیچ گونه تأکیدی وجود نداشته است، حال آن تقاضا امکان دارد عملی شود و امکان دارد عملی نشود و این در اختیار آن مدیری است که از او تقاضا می‌شود.

پ
پ

تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه وارد فاز جدیدی شده است و بنابر گفته حسینی کیا، نماینده شهرستان سنقروکلیایی، طی هفته آینده تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری کرمانشاه به صحن علنی مجلس خواهد رفت. حسینی کیا عنوان کرده که اعضای کمیسیون صنایع از پاسخ‌های بازوند قانع نشده‌‌اند و به همین دلیل موضوع وی به صورت علنی و در صحن مجلس بررسی خواهد شد.

سید جواد حسینی کیا در کرمانشاه اظهار داشت: در سال گذشته موضوع تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه در کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی مطرح و استاندار کرمانشاه نیز جهت پاسخگویی حاظر شدند که بدلیل قانع نشدن بنده و اعضای این کمسیون، طرح تحقیق و تفحص به صحن علنی مجلس وارد شده است.

وی با بیان اینکه نوبت طرح تحقیق و تفحص در هفته جاری و احتمالاً سه شنبه خواهد بود، افزود: وقتی بحث تحقیق و تفحص مطرح می‌شود، یعنی اشکالاتی وجود دارد و ما نیز برای رفع این اشکالات از اختیارات قانونی استفاده خواهیم کرد.

نماینده شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه سه دلیل دارد تصریح کرد: دلیل اول توزیع ناعادلانه بودجه در سطح استان است، دوم مشخص نبودن محل هزینه کردهای بودجه است و باید مشخص شود که آیا مثلآ بودجه اشتغال در بخش اشتغال هزینه شده است یا نه و دلیل سوم مربوط به مسائل سیاسی و عملکرد بد استانداری در روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان است.

حسینی کیا در ادامه اشاره ای نیز به انتقادات مطرح شده به وی درخصوص درخواست جابجایی تعدادی از کارمندان کرد و گفت: هدف مردم از رأی و انتخابات ایجاد تغییر است که ما نیز وظیفه داریم خواست مردم را عملی کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در پایان گفت: نمایندگان مجلس پناه مردم‌اند و مردم از آنان تقاضا دارند و بنده نیز در نامه‌ای، تقاضای آنان را مطرح کردم و هیچ گونه تأکیدی وجود نداشته است، حال آن تقاضا امکان دارد عملی شود و امکان دارد عملی نشود و این در اختیار آن مدیری است که از او تقاضا می‌شود./فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.