شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

پرونده قتل شهرک پردیس با سرعت و دقت رسیدگی می شود
03 خرداد 1400 - 8:51
شناسه : 268552
0
دادستان کرمانشاه اعلام کرد: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-شهرام کرمی بااشاره به حادثه قتلی که حدود دوماه پیش در شهرک پردیس کرمانشاه اتفاق افتاد، اظهار کرد: در این حادثه مردی ۳۵ ساله با شلیک اسلحه همسر خواهر خود را به قتل رساند و از محل متواری شد./وی تصریح کرد: متاسفانه صحنه وقوع این قتل بسرعت در فضای مجازی منتشر شد و جریحه دار شدن افکار عمومی و مخدوش شدن احساس امنیت شهروندان را بدنبال داشت./دادستان کرمانشاه افزود: به دلیل حساسیت بالایی که این حادثه ایجاد کرده بود، پس از وقوع جنایت بازپرس ویژه قتل دادسرا و پلیس آگاهی را مأمور به پیگیری جدی و شبانه‌روزی برای شناسایی و بازداشت متهم کردیم./وی خاطرنشان کرد: با مجموعه اقدامات ضابطین دستگاه قضایی و پیگیری های مجدانه دادسرای استان مشخص شد که جوان متهم به قتل پس از ارتکاب جنایت بلافاصله از شهر کرمانشاه گریخته و به استان البرز عزیمت کرده و در آنجا مخفی شده است.

پ
پ

شهرام کرمی بااشاره به حادثه قتلی که حدود دوماه پیش در شهرک پردیس کرمانشاه اتفاق افتاد، اظهار کرد: در این حادثه مردی ۳۵ ساله با شلیک اسلحه همسر خواهر خود را به قتل رساند و از محل متواری شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه صحنه وقوع این قتل بسرعت در فضای مجازی منتشر شد و جریحه دار شدن افکار عمومی و مخدوش شدن احساس امنیت شهروندان را بدنبال داشت.

دادستان کرمانشاه افزود: به دلیل حساسیت بالایی که این حادثه ایجاد کرده بود، پس از وقوع جنایت بازپرس ویژه قتل دادسرا و پلیس آگاهی را مأمور به پیگیری جدی و شبانه‌روزی برای شناسایی و بازداشت متهم کردیم.

وی خاطرنشان کرد: با مجموعه اقدامات ضابطین دستگاه قضایی و پیگیری های مجدانه دادسرای استان مشخص شد که جوان متهم به قتل پس از ارتکاب جنایت بلافاصله از شهر کرمانشاه گریخته و به استان البرز عزیمت کرده و در آنجا مخفی شده است.

کرمی اضافه کرد: سرانجام به دنبال تلاش‌های بازپرس ویژه قتل دادسرای مرکز استان، پلیس آگاهی کرمانشاه و همکاری مقام قضایی و پلیس آگاهی استان البرز، محل اختفای متهم شناسایی و وی صبح امروز(یکم خرداد) دستگیر و به استان کرمانشاه منتقل شد.

وی اعلام کرد: متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل جوانی ۳۰ ساله در شهرک پردیس کرمانشاه اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد.

دادستان کرمانشاه با تاکید براینکه این جوان متهم به قتل اکنون در بازداشت بسر می برد، گفت: با توجه به اهمیت این پرونده و تاثیری که در مخدوش شدن امنیت روانی مردم است، رسیدگی به آن فوری، با دقت و سرعت خواهد بود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.