جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی تعرفه باشگاه‌های ورزشی در کرمانشاه
10 خرداد 1400 - 9:43
شناسه : 268801
0
 معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

جلال عزیزی بااشاره به افزایش تعرفه باشگاه های ورزشی در کرمانشاه، اظهارکرد: امسال هم به مانند سالهای گذشته با توجه به نوع رشته ورزشی و کیفیت ارائه خدمات باشگاه ها، تعرفه ها افزایش یافته است./وی افزود: برای برخی از رشته ها که در حوزه ورزش قهرمانی و دولتی هستند و اقشار مختلف مردم توجه بیشتری به آنها دارند، میزان تعرفه کمتر و برای رشته هایی که بیشتر در بخش خصوصی هستند، رقم تعرفه ها بالاتر خواهد بود./معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: کمترین افزایش تعرفه مربوط به رشته های طناب زنی، سالن فوتسال و رشته های توپی مانند بسکتبال، والیبال، هندبال و هاکی است که بین ۲۵ تا ۲۸ درصد رشد تعرفه داشته اند./وی یادآورشد: همچنین رشته هایی مانند دوچرخه سواری با ۵۰ درصد، اسکواش و بدمینتون با ۴۴ درصد و پینگ پنگ با ۴۳ درصد بالاترین تعرفه را در میان رشته های ورزشی دارند./عزیزی در خصوص تعرفه باشگاه های بدنسازی هم گفت: باشگاه های بدنسازی باتوجه به درجه بندی آنها یعنی سطح یک، دو و سه، بابت یک جلسه تمرین یک و نیم ساعته بین ۱۰ تا هفت هزار تومان دریافت می کنند و به ازاء هر نیم ساعت کار با دستگاه های دیجیتال هم بین پنج هزار و ۵۰۰ تومان تا شش هزار تومان از ورزشکاران اخذ می کنند./وی افزود: در مقاطع زمانی که به دلیل کرونا باشگاه های ورزشی با یک سوم ظرفیت خود فعالیت می کنند، می توانند ۲۵ درصد را به این مبالغ اضافه کنند.

پ
پ

 معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از افزایش تعرفه ۲۵ تا ۳۰ درصدی تعرفه باشگاه‌های ورزشی کرمانشاه خبر داد.

جلال عزیزی بااشاره به افزایش تعرفه باشگاه های ورزشی در کرمانشاه، اظهارکرد: امسال هم به مانند سالهای گذشته با توجه به نوع رشته ورزشی و کیفیت ارائه خدمات باشگاه ها، تعرفه ها افزایش یافته است.

وی افزود: برای برخی از رشته ها که در حوزه ورزش قهرمانی و دولتی هستند و اقشار مختلف مردم توجه بیشتری به آنها دارند، میزان تعرفه کمتر و برای رشته هایی که بیشتر در بخش خصوصی هستند، رقم تعرفه ها بالاتر خواهد بود.

معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: کمترین افزایش تعرفه مربوط به رشته های طناب زنی، سالن فوتسال و رشته های توپی مانند بسکتبال، والیبال، هندبال و هاکی است که بین ۲۵ تا ۲۸ درصد رشد تعرفه داشته اند.

وی یادآورشد: همچنین رشته هایی مانند دوچرخه سواری با ۵۰ درصد، اسکواش و بدمینتون با ۴۴ درصد و پینگ پنگ با ۴۳ درصد بالاترین تعرفه را در میان رشته های ورزشی دارند.

عزیزی در خصوص تعرفه باشگاه های بدنسازی هم گفت: باشگاه های بدنسازی باتوجه به درجه بندی آنها یعنی سطح یک، دو و سه، بابت یک جلسه تمرین یک و نیم ساعته بین ۱۰ تا هفت هزار تومان دریافت می کنند و به ازاء هر نیم ساعت کار با دستگاه های دیجیتال هم بین پنج هزار و ۵۰۰ تومان تا شش هزار تومان از ورزشکاران اخذ می کنند.

وی افزود: در مقاطع زمانی که به دلیل کرونا باشگاه های ورزشی با یک سوم ظرفیت خود فعالیت می کنند، می توانند ۲۵ درصد را به این مبالغ اضافه کنند.

معاون ورزش و جوانان استان در ادامه با بیان اینکه استخرها هم ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش تعرفه داشته اند، ادامه داد: تعرفه ورودی استخر سرپوشیده ممتاز ۴۲ هزار تومان، استخر درجه یک ۳۹ هزار تومان، استخر درجه دو ۳۳ هزار تومان و استخر درجه سه ۲۶ هزار تومان برای هر نفر در مدت زمان دو ساعت خواهد بود.

وی تاکید کرد : مبلغ ورودی استخرهای پازریک و باران کرمانشاه به علت شرایط ویژه و ممتاز در سال ۱۴۰۰ برای هر نفر ۶۳ هزار تومان و تعرفه مجموعه های ورزشی زرین، قمر بنی هاشم(ع) و اندیشه نیز به علت دارا بودن شرایط درجه یک در سالجاری حدود ۴۵ هزار تومان خواهد بود.

به گفته این مسئول، در سطح استان کرمانشاه حدود ۷۵۰ باشگاه ورزشی وجود دارد که کمتر از ۴۰۰ مورد آن در شهر کرمانشاه واقع شده است./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.