جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

صد نقطه برای تبلیغات انتخاباتی در شهر کرمانشاه آماده شده است
12 خرداد 1400 - 12:50
شناسه : 268903
1
مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-احسان احمدی نصر با اشاره به نزدیکی انتخابات، اظهار داشت: همه ساله در ادوار مختلف انتخابات در ایام تبلیغات کاندیداها شاهد آلودگی بصری جداره های شهری هستیم که هم موجب نازیبایی منظر شهری شده و هم زحمات نیروهای خدمات شهری را چند برابر می کند./وی افزود: در همین راستا چند سالی است بحث ایجاد فضاهای انتخاباتی در سطح شهر مطرح شده تا با ایجاد این فضاها هم امکان انجام تبلیغات کاندیداها در سطح شهر فراهم شده و هم منظر شهری دچار مشکل نشود./مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا بیش از ۱۰۰ نقطه در سطح شهر کرمانشاه شناسایی و آماده سازی شده تا کاندیداهای شورای شهر و ستاد انتخاباتی آنها از این نقاط برای انجام تبلیغات خود استفاده کنند./وی با اشاره به گونی پیچ کردن پایه های مونوریل، گفت: پایه های مونوریل برای تبلیغات مناسب نیست، اما متاسفانه در دوره های گذشته شاهد نصب پوستر کاندیداها بر روی این پایه ها با استفاده از تفنگ هیلتی (میخ کوب بتن) بودیم که این امر موجب می شود ضمن ایجاد آلودگی بصری، این سازه ها به لحاظ ساختاری هم دچار مشکل شوند./احمدی نصر بیان کرد: در همین راستا امسال ستون ها را گونی پیچ کرده ایم که آسیبی به سازه ها وارد نشود و امکان انجام تبلیغات بر روی همین گونی ها فراهم باشد.

پ
پ

مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه از آماده سازی بیش از ۱۰۰ نقطه برای تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در انتخابات پیش رو خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، احسان احمدی نصر با اشاره به نزدیکی انتخابات، اظهار داشت: همه ساله در ادوار مختلف انتخابات در ایام تبلیغات کاندیداها شاهد آلودگی بصری جداره های شهری هستیم که هم موجب نازیبایی منظر شهری شده و هم زحمات نیروهای خدمات شهری را چند برابر می کند.

وی افزود: در همین راستا چند سالی است بحث ایجاد فضاهای انتخاباتی در سطح شهر مطرح شده تا با ایجاد این فضاها هم امکان انجام تبلیغات کاندیداها در سطح شهر فراهم شده و هم منظر شهری دچار مشکل نشود.

مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا بیش از ۱۰۰ نقطه در سطح شهر کرمانشاه شناسایی و آماده سازی شده تا کاندیداهای شورای شهر و ستاد انتخاباتی آنها از این نقاط برای انجام تبلیغات خود استفاده کنند.

احمدی نصر خاطرنشان کرد: در همین راستا با مراجع قضایی هم هماهنگی های لازم صورت گرفته که با دعوت از روسای ستادهای تبلیغاتی تذکرات لازم به آنها داده شده تا از هرگونه آلودگی بصری در سطح شهر در ایام تبلیغات کاندیداها پیشگیری شود.

وی با اشاره به گونی پیچ کردن پایه های مونوریل، گفت: پایه های مونوریل برای تبلیغات مناسب نیست، اما متاسفانه در دوره های گذشته شاهد نصب پوستر کاندیداها بر روی این پایه ها با استفاده از تفنگ هیلتی (میخ کوب بتن) بودیم که این امر موجب می شود ضمن ایجاد آلودگی بصری، این سازه ها به لحاظ ساختاری هم دچار مشکل شوند.

مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: زمانی که این میخ ها را از پایه های بتنی استخراج می کنیم نه تنها رد آن بر روی سازه باقی می ماند، بلکه این سوراخ زنگار گرفته و این زنگار را به میله گردهای داخل ستون انتقال داده و موجب آسیب سازه ستون ها می شود.

احمدی نصر بیان کرد: در همین راستا امسال ستون ها را گونی پیچ کرده ایم که آسیبی به سازه ها وارد نشود و امکان انجام تبلیغات بر روی همین گونی ها فراهم باشد.

این مسئول از همه کاندیداهای شورای شهر و ستادهای تبلیغاتی آنها خواست تا در ایام تبلیغات مراقب سیما و منظر شهری باشند و بدانند که اولین گام برای اینکه حسن نیت خود را در خدمت به شهر و مردم شهر نشان دهند، حفظ همین سیما و منظر شهری است.

وی تاکید کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و نیز کاهش هزینه های تبلیغات توصیه می شود کاندیداها بیشتر از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغاتشان استفاده کنند.

مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه در پایان گفت: افزایش مشارکت مردم در انتخابات برای مجموعه شهرداری یک اولویت است و تمام تلاش خود را جهت تحقق بخشی به این مهم بکار خواهیم گرفت و از مردم نیز درخواست داریم ما را در این بین کمک کنند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.