جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

توزیع مرغ در کرمانشاه با استفاده از سیستم هوشمند کنترل می‌شود
27 خرداد 1400 - 10:17
شناسه : 269306
1
 رییس سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

«محسن دارابی» افزود:هفت کشتارگاه مرغ صنعتی با بیش ‌از ۲۵۰عامل فروش در استان وجود دارد که به‌طور میانگین روزانه بین ۸۰ تا ۱۰۰ تن مرغ  توزیع می‌شود./وی اظهار داشت: براساس سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت صمت همه کشتارگاه‌ها و عاملین فروش ملزم به نصب اپلیکیشن اداره پست به‌ منظور رهگیری محموله مرغ هستند./دارابی یادآور شد، معاونت بازرسی و نظارت سازمان از این‌ پس در چارچوب این سامانه نظارت خود را از کشتار و عاملین توزیع خواهد کرد و اگر به هر دلیلی در این فرایند وقفه ای ایجاد شود ملزم به تشکیل پرنده تخلفاتی هستند./مشاور قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی نیز در این جلسه گفت: همه کشتارگاه‌ها و عاملین توزیع مرغ باید در سامانه تجارت ثبت‌نام کنند و نقش خود را در فرآیند چرخه توزیع مرغ به ثبت برسانند./«جمشید گلپور» تصریح کرد: کشتارگاه‌ها باید مرغ را به عاملین فروشی تحویل دهند که از سامانه ثبت‌نام و قابل رهگیری باشند.

پ
پ

 رییس سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت استان کرمانشاه گفت: از این‌ پس توزیع مرغ در استان کرمانشاه با استفاده از سیستم هوشمند کنترل و رهگیری خواهد شد.

«محسن دارابی»  در جلسه کشتارگاه‌ها، توزیع‌کنندگان و عاملین فروش مرغ در استان با تشریح فرآیند توزیع مرغ از کشتاره ها تا خرده‌فروشی، افزود: هفت کشتارگاه مرغ صنعتی با بیش ‌از ۲۵۰عامل فروش در استان وجود دارد که به‌طور میانگین روزانه بین ۸۰ تا ۱۰۰ تن مرغ  توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: براساس سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت صمت همه کشتارگاه‌ها و عاملین فروش ملزم به نصب اپلیکیشن اداره پست به‌ منظور رهگیری محموله مرغ هستند.

دارابی یادآور شد، معاونت بازرسی و نظارت سازمان از این‌ پس در چارچوب این سامانه نظارت خود را از کشتار و عاملین توزیع خواهد کرد و اگر به هر دلیلی در این فرایند وقفه ای ایجاد شود ملزم به تشکیل پرنده تخلفاتی هستند.

مشاور قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی نیز در این جلسه گفت: همه کشتارگاه‌ها و عاملین توزیع مرغ باید در سامانه تجارت ثبت‌نام کنند و نقش خود را در فرآیند چرخه توزیع مرغ به ثبت برسانند.

«جمشید گلپور» تصریح کرد: کشتارگاه‌ها باید مرغ را به عاملین فروشی تحویل دهند که از سامانه ثبت‌نام و قابل رهگیری باشند.

مشاور قائم‌مقام وزیر در امور بازرگانی با بیان این مطلب که در چندین استان این طرح برگزار شده‌است، افزود: با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران کار رهگیری مرغ به صورت سیستم هوشمند امکان‌پذیر شده‌است و ازاین‌پس همه نظارت‌ها بر اساس این اپلیکیشن صورت می‌گیرد.

فعالیت ۵۷۶ واحد مرغداری در استان کرمانشاه

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۵۷۶ واحد مرغداری گوشتی در استان فعال است، گفت: در این تعداد مرغداری سالانه ۷۲هزار تن گوشت مرغ تولید می شود.

«نوربخش حاتمی» با اشاره به افزایش ۲۲ درصدی تولید مرغ در سال ۹۹ به نسبت سال ۹۲، افزود: میزان تولید گوشت مرغ در استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۲، در حدود ۵۸ هزار و ۸۵۷ تن بود که اکنون به بیش از ۷۲ هزار تن رسیده است.

به گفته او در سال ۹۲ تعداد ۴۹۵ واحد مرغ گوشتی در استان کرمانشاه فعال بود که این تعداد اکنون به ۵۷۶ واحد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: استان کرمانشاه یکی از قطب های تولید گوشت مرغ در کشور است و در صورت هماهنگی بین بخش های تولید و توزیع شاهد نظم بخشی و رفع مشکلات در بازار خواهیم بود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.